binnenlandse vlucht

• josine

Wij gaan in november naar India.

We nemen een binnenlandse vlucht Delhi Bhubaneswar.

Wat is het voordeligste , de binnenlandse vlucht ter plaatse boeken in Delhi of de

vlucht nu al van hier uit boeken ?

• T.om

Maakt niets uit.

Als je een paar weken van te voren boekt, weet je wel zeker dat je een plaats hebt.

• Sundri

Via internet boeken, zou ik zeggen. Zoek via b.v. zoomtra.com, makemytrip.com, yatra.com of boek rechtstreeks via de website van de luchtvaartmaatschappij, die je het beste tarief biedt. Zoals T.om al zegt, dan ben je zeker van je plaats. Trouwens, als je langer van tevoren boekt, is het op domestic flights in India meestal voordeliger dan kort van tevoren.

• kees m

Wij vliegen zeker 4 -5 maal ieder jaar domestic flights

Ga naar www.cleartrip.com

Hier boek ik altijd, kan al lang van tevoren

Wel even account aanmaken

Je kunt er ook treinen boeken et E-ticket

Dit kan tot maximaal 3 mnd van te vren

succes grjes Kees M

Dit is trouwens al tig keer hier gevraagd

• carien

Hoi, ik ben van plan om in dec naar goa af te reizen. Nu is er een optie om op de terugvlucht om 9.00 vanuit mumbay te vertrekken. Ik kan sóchtends om 7uur de lokale vlucht nemen vanuit Goa. Dan betekent dat ik een uur heb om mijn spullen te pakken en vervolgens het vliegtuig van 9.00 uur te nemen, maar nu is de grote vraag : is een uur wel genoeg, ga ik dit halen??

Zoniet moet ik toch wat anders gaan verzinnen..ik hoor het graag van iemand die ervaring heeft met de overstaptijden in India!

groetjes Carien

• kees m

Hallo Carien,

Ik weet niet of je weleens eerder vanuit bombay of delhi bent vertrokken, maar een uurtje is beslist NIET genoeg.Je kunt rekenen op 2 a 2,5 uur afhankelijk van dag en vertrektijd.Zag dat je in dec wil gaan v.v. ??

Vanaf Goa gaat de eerste vlucht om 6.30 met Kingfisher.

kijk op www.cleartrip.com

Alternatief is dag ervoor laatste vlucht 18.50 met jet air en hotelletje bij airport.

Andere mogelijkheden zijn trein boeken via cleartrip.

Verschillende rijden snachts , dus sleeper,2ac en je komt smorgens voeg in BOM aan.

staat allemaal op cleartrip

succes Kees M

• kees m

Hallo Carien

Denk bij de trein wel aan evt DELAY

kees m