Meer spam sinds nieuwe layout

• Khan

Waar is de “meld spam” knop sinds de overgang naar de nieuwe layout gebleven?

In het verleden hadden we nauwelijks spam. Sinds de nieuwe opzet, die nu ook een beveiliging heeft tegen spambots (invoer letter code), lijken de menselijke spammers de weg naar het forum helaas volop gevonden te hebben.

:X

• Maaike

Er staat in onder je bericht een melding waar je op kunt klikken:

“bericht rapporteren”

Dit bericht gaat naar de webmaster.

• Peter de Ruiter

Dank voor de meldingen! Blijf svp melden

Peter de Ruiter

beheerder

• erik

Prima, hier onder staat er nog eentje over prachtige jurken :)

• herna

Ja die jurken zijn prachtig ! (niet) ik heb even gekeken naar de sisi trouwjurk die ze te koop heeft,nou je weet niet wat je ziet. Als je zo iets aantrekt op je trouwdag loopt je vent meteen gillend weg.

• Khan

Allemaal leuk en wel, maar in het oude systeem kon je het betreffende bericht zelf onmiddellijk “killen” zolang er niet op gereageerd was. Nu staat die jurkenfabrikant er nog steeds vrolijk tussen.

• erik

Nee, dat kon in het oude systeem ook niet volgens mij. Dan verdween een bericht als er een bepaald aantal prikkers op verwijderen had geklikt. Dat aantal kon de beheerder instellen, als ik het allemaal goed begrepen heb. :)

• Khan

Ok, dan heb ik kennelijk die 2x het voorrecht gehad om de druppel te zijn die de emmer deed overlopen. :)-D

• Maaike

Misschien is de webmaster/beheerder toevallig net even op vakantie naar India.

• KeesS

Sinds die nieuwe leeout opent het volgende scherm altijd achter het beginscherm, balen! En inderdaad ik wordt platgestookt met spam. Peter doe er wat aan aub!