Aankomst Delhi 03.15 uur

• Andrea

Hallo,

Ik wil in april naar India en ben nu aan het kijken voor een ticket. Nu heb ik een ticket gevonden voor €518.- maar dan kom ik om 03.15 uur aan in Delhi. Daar het mijn eerste x is weet ik niet of dat handig is. Kom ik op die tijd nog weg van het vliegveld? richting centrum? naar een hostel ofzo? Tevens vertrekt ik dan drie weken later om 00.55 uur!!! Hierbij ook de vraag of dat haalbaar is. Het ticket is van Turkisch Airlines iemand daar ervaring mee?

Ik weet het ,….. een hoop vragen in een klein stukje……..

Andrea

• erik

Bijna alle vluchten komen 's nachts aan in Delhi. Reserveer een hotel, laat je ophalen van het vliegveld, geen enkel probleem.

Terug hetzelfde verhaal. Kijk of je nog een douche kunt nemen in je hotel. Kun je na het avondeten douchen en fris en fruitig naar het vliegveld. Als je kamer niet te duur is hou je hem gewoon een dag extra, want normaal moet je er tussen 10 en 12 's morgens uit.

Turkish Airlines ken ik wel, daar is weinig mee mis. Gewoon een van de grotere luchtvaartmaatschappijen.

• san/sbaar@hotmail.com

Bij meerdere hotels heb je ook 24 uur in-en outcheck en dan maakt het niet uit dat je perse voor een bepaalde tijd eruit moet. Kwamen 's avonds aan rond 20.00 uur en konden 24 uur later uitchecken. Wij konden de afgelopen keer in overleg de kamer een paar uur langer aanhouden zonder daar extra voor te betalen. In de winter met Turkisch Airlines gevlogen en heel veel vertraging gehad maar dat o.a. had met de mist te maken.

• Marlene

Beste Andrea,

Mijn 2 vriendinnen en ik vliegen ook met Turkish Airlines naar Delhi op 25 okt. voor een maand naar Delhi en zullen een rondreis maken van ongeveer 24 dgn

Delhi-Amritsar-Bikaner- Jaisalmer-Jodpur-Udaipur-Pushkar Ajmer-Jaipur-Agra-Khajuraho-Varanasi-Lucknow-Delhi.

Deze hele reis kost ons voor totaal 30 dgn pp 1250 inkl.hotel-prive chauffeur+auto en afhalen en brengen van /naar Indira Gandi airport en sightseeing /winkelen Delhi 5 dagen, O,ja het visum is inbegrepen in het totale bedrag.

Voor verdere vragen kan je mij e-mailen.

Vriendelijke groeten,Marlene