nieuwe layout/opzet

• Nestor-F

Nou, een verbetering? Nee. Ja je kan makkelijker een foto plaatsen en je kan je eigen tekst nog corrigeren. Maar het grootste probleem is dat als je reageert op oude bijdragen, hoe oud ook, deze BOVENAAN de lijst verschijnen. Dan moet je op datum gaan zoeken in deze bijdragen welke het is die recent geplaatst is.

Dit lokt natuurlijk oneigenlijk gebruik uit. Je reageert op een vrij lang bericht uit 2008 en dat staat bovenaan. Enige dagen later reageer je op een reactie uit 2007 en dat staat dan weer bovenaan! De nieuwe berichten zie je niet, die moet je gaan zoeken, niet erg handig! Hiermee graaf je het graf voor deze forums.

Reeds vele jaren, Uw Nestor-F.

• Shirley

Ik krijg wel gewoon de nieuwe berichten te zien.

• Theo Kiewiet

Die moet je zoeken, omdat die oude berichten heel lang zijn en dan moet je weer in en uitklappen en zo blijf je bezig met zoeken, ik vind dat inderdaad ook hét grote nadeel, maar alles went! Tot hangen toe, als je de 1e 5 minuten maar door bent.::o

• Rob

Theo,

Inmiddels ben ik helemaal gewend aan de nieuwe layout.

Ik had eerst even wat problemen met in te loggen.

Je schijnt ook uit te kunnen loggen, dat heb ik maar niet geprobeerd.

Al met al vind ik het nu best een verbetering.

Standaard klap ik alles in.

Alleen wat ik interessant vind om te volgen klap ik uit.

En daarna klap ik alles weer in.

Is best wel handig.

Rob

• Rob

Althans, zo was het in de vorige versie.

Ik wil nu weer inklappen en terug naar start.

Hoe kom ik daar?

Zonder dat mijn computer vastloopt?

Rob

• erik

Wanneer je alles op ingeklapt zet, dan zie je wel 30 topics op de eerst pagina, ik vind dat eigenlijk wel een verbetring. Het is wel eens leuk als een oude discussie weer boven komt.

• Theo Kiewiet

En jij bent mijn WebMaster!

Dat bedoel ik. :S

• Theo Kiewiet

Dat was ik gewend van Lonely planet, maar daar zit ik al zo lang niet meer….

• herna

Lonely Planet, daar keek ik inderdaad vroeger ook op. En Indiamike ook,vind ik erg overzichtelijk.