Kan 1 van jullie me vertellen hoe het zit met de toegankelijkheid van Internet? Hebben veel hotels bijv. al Wifi?
Ik ben echt zo ouderwets, ik ben tegen wifi (in India).
Steeds meer gaat de computer je leven beheersen. Je ziet het aan de internetcafees, er zijn er velen van, en ze puilen uit. Ik ben echt mensen tegengekomen die eigenlijk standaard enkele uuren per dag (!!!) achter de computer zitten. Ze hebben dan skype en babbelen maar wat, ze hebben een blog en laden fotos op en schrijven texten.
Allemaal wel leuk, maar ik krijg er toch een vreemd gevoel bij. Soms zitten ze aan de computer, gaat hun mobiel ook nog eens af,
maar goed, dat is het leven van nu.
Wil je wifi, dan betekend dit dat je dus ook nog eens met je laptop gaat rondzeulen, en waarschijnlijk nog meer tijd op je kamertje doorbrengt, naar je laptopje staren, en met skype babbelen met het thuisfront…
Mijn laptop is super klein en past gewoon in een ‘handtas’. ‘s Avonds kan ik dan gewoon op de schommelbank in 7th Heaven mijn (voor een deel zakelijke) mail lezen. Als ik zin heb kan ik ook nog mijn Hindi cursus opzetten, want dat werkt bij mij beter als ik in India ben. In Delhi gebruik ik ’m eigenlijk nooit.
Begrijp jouw punt helemaal, maar voor mij is het ontzettend handig.
Ineke
Wij hebben ook zo'n kleintje: Acer Aspire one. Erg handig en licht. En wij gebruiken hem voor vele doeleinden. Aangezien we zelf een website hebben, maken we altijd een reisverslag. Voorheen zette mijn man alles op papier en dan na thuiskomst typte ik alles over. Pffff wat een werk. Ook de foto's kunnen we dan gelijk wegzetten en hoeven we niet apart meer apart een imagetank mee te nemen. Aangezien we deze keer een groepsreis maken en niet met een rugzak op stap zijn, nemen we onze minilaptop gewoon mee. En als we hem toch mee hebben is Wifi heel handig. Gewoon op je kamer met airco i.p.v. een rokerig internetcafé je mail bekijken en/of nog info opzoeken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?