hotel/guesthouse Varanasi

• kees m

Hallo,

We gaan ook naar Varanasi.

Wie heeft een goed hotel en/of Guesthouse

Geen Backpacker , dus iets meer comfort gezien leeftijd 63/61

iets tussen 1000 en 1500 rps ,misschien iets leuks aan de Ganges ???

Wat Maarten ook vroeg ,Iets leuks voor het DINNER ??

groetjes Kees M

• mitmig

Scindhia guesthouse aan de ganges 2 min lopen naar the burning ghat, super lekker eten, en heel heel leuke eigenaar. Vooral ontbijt op je eigen balkon met uitzicht op de ganges geweldig!! Echte aanrader!!

www.scindhiaguesthouse.com

• Cécile

Hier hebben wij ook gelogeerd. De ligging is ideaal maar er komen geen tuck-tucks / riksjaws dus je moet wel een eind lopen met je bagage! (Of een drager regelen). Kamers zijn prima, heel netjes en met airco (ik geloof niet dat ze allemaal airco hebben). Maar voor het eten moet je hier niet wezen. Ontbijtje kan nog wel maar voor 's avonds is het niet echt een leuke stek.

Groet, Cécile

• San

Wij hebben in Rashmi Guest House (a palace on river) aan de Mahmandir Ghat gelogeerd. Een heerlijk dakterras waar je goed kan eten met een geweldig uitzicht op de Ganges…..schone kamer en zeer vriendelijke mensen.

• Cécile

Grappig want hier hebben wij een avond gegeten. Idd een perfecte plek! Ik werd alleen de ochtend erna heeeeeeeeeel erg ziek maar ik geloof echt niet dat het aan het eten heeft gelegen dus ook wat mij betreft: een aanrader! :-)

Groet, Cécile

• kees m

Hallo Luitjes,

Fijn dat jullie op mijn vraag gereageerd hebben.

We gaan deze twee eens nader bekijken en hopen danook dezelfde ervaringen

op te doen.

Vraagje: kon je hier wel een pilsje bestellen.

Net dat ik niet zondre kan , maar s``avonds aan het eten een lekker(koud)pilsje is nooit weg.

Anders maar iemand naar de wineshop sturen niet ??

grjes Kees M

• Cécile

Hoi Kees! Nee, geen bier (of andere alcohol) in Varanasi omdat het een heilige plaats is. Vast wel ergens illegaal te krijgen maar in de gewone eetgelegenheden niet.

Groetjes

• San

Blijkt ook met vergunningen te maken te hebben????/ OP het dakterras aan de Ganges werd bier geserveerd….soms gewoon per fles en soms in een theepot.

• mitmig

Meeste restaurants waar ik ben geweest gewoon kingfisher te krijgen !!! Er zullen zeker wel restaurants zijn waar ze geen bier schenken, maar er zijn er genoeg waar ze het wel doen.