indiaas restaurant

• Annemarie

Ha :-), heb net afgelopen week Idli's gemaakt (heb zo'n idli-stomer) - was de eerste keer. Je moet het wel eten met een lekkere sambhar, chutney of dopen in een curry.

Rijst vind ik dan net even lekkerder :-)

Gelezen dat ze Idli in Zuid-India op de vroege ochtend als ontbijt serveren - weird!

• San

Sinds ik regelmatig op hout kook, benader ik al heel behoorlijk de echte Indiaase keuken en zeker ook de geur. De geur van het hout trekt ook een beetje in het eten en onlangs rook ik echt India…….was een fantastische ervaring…….

• S2R1

Wat Mantra in Arnhem betreft, sluit ik me daar helemaal bij aan. Ook vriendelijke mensen.

• KeesS

Prabir is gesloten. De eigenaar heeft nu Mantra. Subtiel en lekker.

• Marieke

Ik heb 2 keer een paar maanden in dorpjes in Karnataka gewoond en at inderdaad vaak idli als ontbijt. Dat was, naast dosa, echt mijn favoriete ontbijt! Zo veel beter dan rijst, die ik ‘s middags en ’s avonds ook al at… Zo'n idli-stomer staat al op mijn lijstje met dingen die ik ga kopen als ik weer in India ben, want ik mis ze wel…

• Annemarie

Je kunt de idli-stomer gewoon bij de Indiase toko hier in Nederland kopen hoor - scheelt je weer bagage, moeite en ruimte in je koffer! :-)

Ik heb hem ook gewoon hier gekocht :-)

• erik

Wat is er anders aan een idli-stomer, dan een stoommandje of zo?

• Annemarie

Een idli-stomer heeft etages met kuiltjes erin.

• Marieke

Geweldig! Bedankt, ik ga meteen op jacht…

• erik

Klinkt goed, al wil ik nooit teveel dingen in huis halen die ik misschien zelden gebruik. Ik heb al een hele grote stoompan, misschien kan ik daar wel iets mee knutselen.