Soms wordt er wel makkelijk een vraag gesteld, met een beetje nadenken of de zoek-functie gebruiken was er ook een goed antwoord gevonden. Maar goed.
Het zou mooi zijn als een eenvoudige vraag door vaste forumleden die natuurlijk beter op de hoogte zijn van India en daar ook langer/vaker zijn geweest, naar een hoger plan zou worden getrokken. Dus naast antwoord op je vraag ook gelijk antwoorden op vragen die je nog niet gesteld hebt of verwijzingen naar eerdere antwoorden. Een complete reactie. Of dat er een samenvatting is van meerdere tips die ooit zijn gegegeven. Dat komt echter zelden voor
Ik heb dat ook op andere landen forums zien gebeuren. D'r is een aantal hard-core forumleden die allemaal een eigen rol gaan spelen. Als je langer meedraait weet je al wie welke reactie gaat geven. Newbies zijn een welkome prooi, voor deze pik orde om hun plaats in de hierarchie duidelijk te maken. Al na het derde antwoord wordt er geen reactie meer gegeven op de orginele vraag, maar komen de reacties op de reacties.
Het gaat allang niet meer om de informatie, maar om beheersen van een stukje virtueel domein.
Is dit herkenbaar, of zit ik dom te kletsen?Rob schreef:
>
> Beste mensen,
>
> Domme vragen: Bestaan ze nu wel of niet?
> De meningen daarover verschillen op dit prikbord.
>
> Mijn eerste reis naar India was met een georganiseerde
> groepsreis.
> In hun reisprogramma stond dat je met een olifant naar het
> Amberfort gaat.
>
> Van schrik heb ik hun opgebeld of dat ritje op die olifant
> ook verplicht was.
> Ik heb namelijk behoorlijke hoogtevrees.
>
> Mijn vraag werd netjes beantwoord.
>
> Ik kreeg geen aanvul terug van de "eigenwijze Mariekes en
> domme Willems".
>
> Laten we daar een voorbeeld aan nemen.
>
> Rob