TIP

• Koen

Hallo allemaal,

Ik wilde jullie de tip geven om wanneer je naar India wilt bellen gebruik te maken van internationaalbellen.nl. Scheelt echt een hoop centen!

• Sundri

Er zijn goedkopere c.q. betere manieren om naar India te bellen. Goedkoopst via een 16xx nr. is via 1609 5 cent per minuut (dan betaal je geen “inbelkosten”, maar pas vanaf het moment dat wordt opgenomen).

Verder kun je bellen via 0900-nrs. Het voordeligst voor 2 cent per minuut, maar dan betaal je al vanaf het moment dat je verbinding hebt met de 0900 computer. Komt de verbinding met de te bellen persoon niet tot stand, dan betaal je wel. Zie bijvoorbeeld www.televergelijk.nl en www.belslim.nl. Dat zijn de beste vergelijkingssites.

• Rob

Ik bel altijd via 1609 dankzij een tip van Sundri.

Rob

• rita

wij bellen altijd via 12voip of voipzoom………………mijn man zit echt uren aan de telefoon sinds we dit hebben geinstalleerd en voor minder geld dan ooit. Volgens mij 0,02 cent per minuut

• Tom

Wow, met die prijs is de stroomrekening zelfs stukken duurder dan de gesprekskosten zelf!

Hoe werkt dit?

• Sundri

Ik heb deze twee websites gecheckt. Via 12voip zijn de kosten in India naar vast 2 cent per minuut en naar mobiel 3,5 cent per minuut; via voipzoom 2 cent per minuut. De kosten zijn dus hetzelfde of hoger als via het voordeligste 0900-nummer (met dit verschil dat je geen “inbelkosten” betaalt. Ik blijf dus maar via 1609 (5 cent per minuut) of een 0900-nummer (vanaf 2 cent per minuut) bellen.