Khan,
Ik kan niet zo goed rekenen als jij.
Maar 300.000.000 Indiers die te samen komen op de Kumh Mela vind ik zelf miracaleus.
Mijn Indiase vriend begroet als hij op straat een oude bekende tegenkomt altijd met: “Did I lost you in the Kumbh? ”
Rob
Dat mensen in zulke onzin geloven. Ga niet in bad en je krijgt een zoon…belachelijk. Ik denk eerder dat die arme man maar eens extra vis moet gaan eten, want dat heeft invloed op de geslachtsbepaling heb ik vaker ergens gelezen, ha ha.
Schijnbaar is het moeilijk om te accepteren voor mensen die allerlei dwanghandelingen en rituelen uitvoeren dat het leven gewoon ook toeval is.
En als de Indiers nou eens ophouden vrouwen te discrimineren en achter te stellen dan zou de wereld er daar al een stuk beter uitzien.
Wat dat betreft doen ze het zichzelf steeds aan.
Gewoonweg bespottelijk zijn sommige denkwijzen van dat volk.
Weet je wat ik niet snap? Dat jij alle berichten hier op het forum leest en je daarover druk gaat maken!
En wat betreft die vooroordelen; die zijn hardstikke waar! Iedereen weet dat er aan bruidschatmoorden en sati etc gedaan wordt. Je kunt dat niet goed praten.
Wat ik bedoelde te zeggen met mijn stukje is dat àls er zo gedacht en gehandeld wordt over dit soort dingen door de bevolking dat het dan never nooit beter zal worden en dat al die praktijken gewoon door blijven gaan > Indiers moeten zelf inzien dat het niet okee is en langzamerhand hun zienswijze daarin moeten veranderen. Gebeurt dat niet dan kampt India straks (net zoals China) met een mannenoverschot….met alle gevolgen van dien!
Blijf uit een discussie Ineke als je alleen maar zeuren wilt.
Ha ha :-)
Ik had het ooit ergens gelezen dat bepaalde voedingsstoffen invloed hebben op de geslachtsbepaling :-)
Veel vis eten schijnt er eentje van te zijn - maar dat gaat natuurlijk niet voor iedereen op :-)
Ik denk dat het vooral een kwestie is van accepteren/toeval van wat je gegeven wordt door moeder natuur. Het is niet anders :-)
Gelukkig maar want anders krijg je straks dus òf alleen maar vrouwen òf alleen maar mannen.
Wat is waar????? Opvallend is dat je behoorlijk in de aanval gaat en kritiek als gezeur ervaart, jammer want er wordt daarmee wel een bepaalde toon gezet. Of dat waar is kan alleen jij bepalen en dat is het jouw waarheid…… en zo hebben meer mensen hun eigen waarheden …….. wie maakt hier zich nou zo druk????????
Durf je niet in gewoon Nederlands te zeggen wat je op je hart hebt?
Waarom zou ik alles aan India okee moeten vinden om er heen te mogen?
Jij en Ineke zullen ook niet alles aan Nederland goed vinden maar jullie wonen hier ook.
Voor Ineke; wat doe jij hier dan in Nederland als je kritiek op onze samelveing hebt?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?