Bij vertrek na 1 mei 2009 wordt er een nieuwe tax geheven op IGA. Deze zit niet in de betaalde tax in Nederland. Het gaat om een bedrag van RS 1300,– pp. Dus zorg dat je niet al je roepies hebt uitgegeven. KeesS
Zou kunnen….., maar het leek heel echt. In het verleden werd wel vaker tax gevraagd, maar omdat het in het ticket zit heb ik dat nog nooit betaald. Nu werden echt alle tickets gecontroleerd. Bij ons waren ze het in eerse instantie vergeten. Toen kwam er iemand achter ons aan om alsnog het ticket te controleren.
Maar goed vreemd dan dat Sundri het niet hoefde te betalen. In juli laat ik nog weten of het bij de KLM dan ook met (want mij nieuwe ticket is nog niet incl. die tax. Kan inderdaad ook zo zijn dat het alleen bij Emirates is.
groetjes,
Ineke
Ik vloog met Swiss en hoefde dus niet nog extra tax te betalen. Goede airline, zeer korte overstaptijd (minder dan een uur) en daardoor lekker vroeg thuis. Het eten vond ik overigens zozo en het filmprogramma gaf minder mogelijkheden dan hun tijdschrift aangaf (3 Bollywoodfilms in het programma, die niet werden getoond; wel jammer). Verder is de service goed en zijn ze erg vriendelijk. Je kunt wel merken dat het een airline in ontwikkeling is, maar ze doen hun best.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?