Heeft iemand ervaring met de “Betje” voor een individuele reis in India?
Ja jaren geleden zijn wij met Betje geweest. Op zich was alles goed geregeld behalve dat we met zijn vieren wel krap in de auto zaten. Naast het aanbod van hotel van Betje hadden we zelf ook een paar hotels uitgezocht. De hotels van Betje vonden wij aan de magere kant. Kijk een bij de hotels/aanbod van Rob. Wil je meer weten dan kun je me mailen. KeesS
Hoi Coby,
Ik weet dat dit je vraag over eventuele ervaringen met betje niet beantwoord, maar vorige jaar ben ik ook bezig geweest met het uitpluizen van een individuele reis naar India. Mijn zus en ik zijn in januari naar India gegaan. En na heel veel offertes op gevraagd te hebben en heel veel te hebben gedubt hebben wij onze reis (3 weken rajasthan met Agra en Varanasi) geboekt bij een Indiaas reisburo. Wij hadden een auto met chauffeur tot onze beschikking en verbleven in prima hotels en we dit kostte in vergelijking met de nederlandse aanbiedingen een stuk minder. Alles was echt prima geregeld. We werden nooit bij winkeltjes gedropt voor commissie en de hotels niet van grote ketens maar van Indiers zelf, maar altijd schoon en met restaurant, zodat als je niet meer de straat op wilde je altijd daar kon eten. De internationale vlucht hebben we wel zelf moeten regelen. Voor geval je er belangstelling voor zou hebben de website van dit reisbureau is: www.incrediblerealindia.com.
groetjes,
Jeanine
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?