Strandhut arambol beach goa

• Philip Richter

Hallo,

mijn vriendin en ik gaan in oktober 2009 naar Goa en willen graag op of bij Arambol beach een strandhut huren. Nu heb ik gehoord dat ‘Luciano guest house and huts’ erg leuk en schoon is. Kent iemand dit onderkomen en zijn zij ook per mail te bereiken? Verder iemand die ook op Arambol beach heeft verbleven en hoe is het daar in het echt? Wij lezen veel verschillende reacties op internet.

Groet van philip Richter

• ilona

Hoi Philip,

Van de strandtent kan ik me geen naam meer herinneren. Ik was er rond kerst oud nieuw 3 jaar geleden ongeveer. En ik vond Arambol wel een fijne plaats in Goa, we kwamen toen van Panjim ofzoiets en van Anjuna, Gokarna.

Achter de rotsen is een jungle daarin is een tempel in een boom. In de jungle is het heel mooi, er is een pad.

Verder vond ik arambol toeristisch, maar dat is overal in Goa. Is ook niet erg, het is maar net wat je zoekt. Achter de rotsen op dat stuk strand bij de jungle was toen een feest. En op het strand heb je een leuke tent waar reggae gedraaid wordt. Volgens mij kwamen de owners uit Nigeria of omstreken. Verder weet ik niet veel meer.

veel plezier

• Tom

Je moet gewoon zelf gaan kijken, en je niet doodstaren op wat mensen zeggen.

Misschien vind je arambol te gek, misschien geen ene mallemoer aan.

Ik ben er jaren geweest, en vond het te gek. En opeens, een paar maanden geleden vond ik er helemaal niets meer aan.

Het ligt misschien aan jezelf, hoe je je voelt, en welke mensen je tegenkomt.

Die “strandhutjes” van luciana vond ik overigens niet zoveel, er is heel wat leukers te krijgen daar, maar hangt weer af van je smaak.

Gewoon gaan kijken dus, zo groot is het niet. Vind je niet meteen iets leuks, neem dan wat redelijks, en ga devolgende dag -lekker uitgerust- op zoek naar je droomplekje.

• Kozze

Luciano ten eerste is een eikeltje, die veel te hoge prijzen vraagt, ik betaalde voor mijn hut 600 rupees dit jaar, terwijl dat een aantal jaar geleden 200 was, ook zit het er vol met onsympatieke Russen. 800 rupees wilden betalen kwam hij me elke dag vragen of ik nog niet vertrok. Leuk is anders !Neen, Arambol was voor mij de grootste teleurstelling van India. Het is natuurlijk nog altijd beter dan Anjuna of Palolem maar de relaxte hippie sfeer is danzij de Russen verdwenen. Een betere plek om te verblijven dat Luciano's was Woodstock, is niet op het strand ( 100m ofzo) en is van Israelis, heel sympatiek. Nu ja als je niet kan vergelijken met vroegere jaren vind je er missch nog iets aan. Succes

• surya

Goa is little shitty place. Tenminste als je het mij vraagt. Maar het is net wat je zoekt. Ik zou beter zuidelijker gaan richting Gokarna, en zoek daar in de buurt genoeg strandhutten. Maar alhoewel de laatste keer dat ik daar was geweest 20052006 waren ze bezig met een groot resort. Maar altijd nog natuurlijkere sferen en gemoedelijker. Raad je niet af om naar goa te gaan, maar als het je niet bevalt pak dan de trein zuidelijker. vraag om beach of paradise beach. Daar heb je strandhutten en ook zeer afgelegen plekken zonder electra en boem boems.

Ik vond arambol nog wel het mooiste van waar ik ben geweest in goa. In arambol werden wij ook steeds gevraagd wanneer we weg gingen omdat het toen bom vol was en er mensen waren die meer konden betalen, wat wel begrijpelijk is voor de bussiness maar het verblijf minder aangenaam maakt. Dit was in hoog seizoen december/ jan.

veel plezier

• surya

Goa is little shitty place. Tenminste als je het mij vraagt. Maar het is net wat je zoekt. Ik zou beter zuidelijker gaan richting Gokarna, en zoek daar in de buurt genoeg strandhutten. Maar alhoewel de laatste keer dat ik daar was geweest 20052006 waren ze bezig met een groot resort. Maar altijd nog natuurlijkere sferen en gemoedelijker. Raad je niet af om naar goa te gaan, maar als het je niet bevalt pak dan de trein zuidelijker. vraag om beach of paradise beach. Daar heb je strandhutten en ook zeer afgelegen plekken zonder electra en boem boems.

Ik vond arambol nog wel het mooiste van waar ik ben geweest in goa. In arambol werden wij ook steeds gevraagd wanneer we weg gingen omdat het toen bom vol was en er mensen waren die meer konden betalen, wat wel begrijpelijk is voor de bussiness maar het verblijf minder aangenaam maakt. Dit was in hoog seizoen december/ jan.

veel plezier