Inzameling voor het goede doel

• Rob

Beste mensen,

Vanochtend kreeg ik dus dat bericht over die aardbeving in Rajasthan.

Vanmiddag klopte er een dame aan mijn deur (mijn deurbel doet het al weken niet meer, batterijen zijn leeg of zo iets).

Met een collectebus, of ik iets wilde geven voor de dierenambulance.

Dat is het enige goede doel waar ik aan de deur wat voor geef.

Dieren hebben immers zelf geen geld om hun onkosten te kunnen betalen.

Stiekum haalde ik een briefje van 5 euro uit mijn portemonnaie.

En vouwde dat 4dubbel om het door de gleuf van haar collecte bus te duwen.

Het bankbiljet bleef net ietsje steken zag ik, toen ze al bij mijn buurvrouw aanbelde.

Rob

• FLoris

Ha die Rob, weer lekker aan het prikkelen?-) Wil je misschien ook geld storten als ik je mensen aanwijs die zelf geen geld hebben om hun onkosten te betalen? Is denk ik niet niet moeilijk vinden in bijvoorbeeld een aardbevingsgebied; denk alleen al aan niet zelfstandige kinderen en ouderen die opeens niemand hebben om hun ‘onkosten te betalen’.

Liefs,

Floris.

ps. stiekem vijf euro geven en daarna dit op internet vermelden is bedoeld ter wenkbrauw fronzen? Evenals je deurbel op niet oplaadbare batterijen? haha. En ik dacht dat je jezelf ook wel een goed doel zou vinden.

• willem

En dan ben ik onnozel …. :-0

• FLoris

af en toe een onnozele opmerking (daar ontkom je feitelijk niet aan als je over deur dichtgooien begint, na een aardbeving natuurlijk; dat is zelfs bijna nozel) maakt nog niet geheel onnozel toch..:-p

• theo

Welleke aardbeving in Rajastan eigenlijk? :D

• Jo_O

Bij l'Aquila . . . .

• Jo

Wat kunnen mannen toch slap zwetsen……dames hebben de naam. de man voert de daad….

• theo

Merci, Ik heet Theodorus Maria, misschien komt 't daardoor, Jo! :D:D

't is ook een slap onderwerp vind je niet?

Overigens wij gaan voor 200.000 euro inzameling voor ons goede doel 200 waterputten en pompen voor 200 dorpen in Kenia en 500 sanitaire voorzieningen en biogas voor 500 gezinnen in Nepal. :)

Het staat nog niet op onze website:

www.ontwikkelingswerktheokiewiet.nl

Zodra onze 1e partner akkoord is, gaan we publiceren.

Naast de 250 dorpen die we jaarrondvoedselzekerheid en schoondrinkwater gaan geven in Afrika, gaan we voor eerst honderduizend en daarna een ½ miljoen malaria bedwingen : gezonde en productieve mensen, handig om jezelf te redden in dat continent! :)

Groetjes, Theo.

Ps., En over 3 jaar trekken we ons terug uit India, wegens succes. De meeste arme mensen die we hielpen zijn al niet arm meer… :)

• Jo

He he eindelijk iets zinnings. ;-0

Fantastisch werk! Ga zo door….