KLM KL 87X

• KeesS

Ik ben nog nooit in Frankrijk op vakantie geweest. Als ik ergens slechte service krijg maak ik dat bespreekbaar. Zoals ik al zei heb ik bij de KLM nog nooit klachten gehad, ook niet bij FinnAir, Lufthansa, Koeweit Airlines, China Airlines etc. wel was het eens (wat) minder bij Air India en Indian Airlines. BA ben ik neutraal over. Het heeft er ook mee veel mee te maken wat je zelf verwacht en met name ook hoe je zelf opstelt. Natuurlijk is het wel eens wat minder dan de vorige of andere keer. Als ik bij de slijter een fles wijn koop en ik haal een paar weken later hetzelfde merk kan de smaak ook wel eens afwijken. En of Nederlandets tolerant zijn als het over slechte smaak gaat is echt een open deur.

Als iets slecht is mag je dat zeggen/melden.

• ashri

North West is een drama luchtvaartmaatschpij. Niet alleen slechte service maar ook de slechte toestelen (MD-11) van de jaren 70/80. Geen wonder dat NW partner is van KLM o.a. Aeroflot, Alitalia, Air France. Overigens vind ik Air India/Indian Airlines ook slecht en veel Indiers vinden dat ook.

• KeesS

NWA is wat anders als KLM.

• Ynez

Niet alleen de naam is anders. Het personeel ook.

NW personeel is ordinair, schreeuwerig, niet echt vriendelijk. Vinden zichzelf heel belangrijk.

Vorig jaar met KLM gevlogen. Prima personeel, correct, vriendelijk, verzorging heel goed.

• Jo_O

Menigeen heeft onderhand vast kunnen stellen, dat er niets glamourous meer kleeft aan vliegen. Het is net een bus. Met een paar koffiedames.

Als we dus dat vervoer nou voor de aardigheid eens gingen vergelijken met de hotels, waar wij onderweg in slapen. Dan heb je dezelfde variaties. Sommige zijn prima, andere slecht. Als je maar een bed hebt op op de slapen.

En vertaald naar vliegen: Als je maar komt, waar je naar toe wilt.

• Khan

KeesS schreef:

>

> NWA is wat anders als KLM.

Ware het niet dat NWA en KLM gecombineerd vluchten uitvoeren, dus ook al heb je een ticket met een KL vluchtnummer, kan het nog voorkomen dat je op een NWA toestel met NWA personeel terechtkomt. En da's niet prettig kan ik je uit ervaring meedelen. :-(

• peter

Ik denk dat Jo_O dit het heel geweldig verwoord heeft! kon zo even niet op de juiste woorden komen! het is belangrijk om dingen een beetje in perspectief te zien.

• Karen

precies KeesS,

Dat is wat ons overkwam, KL vlucht boeken om vervolgens tot de ontdekking te komen dat je met NW vliegt en dat is inderdaad verre van prettig. De keuze voor de KL vlucht was gemaakt omdat het ook wel eens lekker is om rechtstreeks naar Mumbai te vliegen. En ach dat het prijskaartje dan even wat hoger uitpakt neem je voor lief aangezien je aanneemt dat je met KLM vliegt en dit in onze gedachtengang toch prima voor elkaar zou zijn. Ik vindt het kwalijknemend dat je op geen enkele wijze vooraf geinformeerd wordt dat de vlucht niet uitgevoerd wordt door KLM maar door NW.