Hoi,
Weet iemand misschien hoe duur een treinkaartje Delhi - Jaisalmer is? Of een site waar je het duidelijk kan vinden? Ik bedoel dus niet met zo'n pas, maar gewoon een ticket… Alvast bedankt
Laura
Een trein ticket tweede klasse airco 1222 rp
derde klasse airco 889 rp
sleeperclass non airco 326 rp
Heb al met alle drie gereisd, voor mijn treinreis naar jaisalmer neem ik tweede. Je zit dan maar met 4 bedden, en nog eens 2 aan de zijkant. Daar we met twee reizen neem ik altijd de twee plaatsen aan de zijkant, dit is gemakkelijk voor je bagage.
Voor minder lange reizen nemen we derde, dan zijn er 6 bedden, en 2 aan de zijkant.
Heb ook al sleeper genomen, maar vond dit niet de beste keuze.Dat er geen airco was vonden we helemaal niet erg, maar daar het bijna allemaal mannen waren, was dit niet gemakkelijk voor mijn vrouw. Ze kunnen soms vervelend doen,(meestal al ze gedronken hebben).
Maar dit is natuurlijk onze ervaring, voor anderen kan dit anders zijn.
Veel succes
groetjes Marc
Marc schreef:
>
> Heb al met alle drie gereisd, voor mijn treinreis naar
> jaisalmer neem ik tweede. Je zit dan maar met 4 bedden, en
> nog eens 2 aan de zijkant.
Dat is de indeling bij 2A/C (two-tier met A/C) “derde klasse” is onbekend bij Indian Railways. Je hebt wel 3A/C is 3+3 plus 2 aan de zijkant
Daar we met twee reizen neem ik
> altijd de twee plaatsen aan de zijkant, dit is gemakkelijk
> voor je bagage.
Ik heb in dit verband slecht nieuws voor de personen die met 3A/C reizen: iemand heeft bedacht dat je ook drie bedden aan de zijkant kan hebben. Ze zijn begonnen met de ombouw van de wagons.
Voor de rest geeft http://www.seat61.com/India.htm een uitstekend overzicht.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?