jeanine al terug?

• froukje

Hoi Jeanine,

ben je al terug van je reis?wil graag horen hoe je het gehad hebt.

gr. froukje

• Jeanine

Hoi Froukje,

We zijn weer terug en hebben het werkelijk fantastisch gehad in India. Wat een prachtig mooi land. Vooraf had ik niet gedacht dat ik het zo mooi zou vinden. In sommige stadjes leek het wel of we in een filmdecor liepen. De mensen waren erg aardig en niet zo lastig als ik had gedacht. Het eten was ook erg lekker. En de reis was heel goed georganiseerd door de reisagent waar we bij geboekt hadden. Daar was ik vooraf wel wat zenuwachtig over, maar het was allemaal erg goed geregeld. Een prima auto met een goede chauffeur. Er werd niet gestopt bij winkeltjes o.i.d., hij was altijd op tijd. De hotels waren veel beter dan we hadden gedacht. Dus dat is echt wel een aanrader. Voor als je er interesse voor zou hebben ik heb mijn reisdagboek India op internet gezet (http://people.zeelandnet.nl/rocou).

En hoe hebben jullie het gehad want jullie vertrokken een week na ons. Hebben jullie ook nog een auto met chauffeur gehad?

Groetjes,

Jeanine

• froukje

Hoi Jeanine,

Jij bent op maandag vertrokken en ik zou die vrijdag weg.

Maar ik ben niet weggeweest!!!Degene waar ik mee op reis zou,was voor haar werk in India.Zij werd een paar dagen voordat ik zou vertrekken ziek en dusdanig dat haar werkgever wou dat ze terug kwam.2 dagen voordat ik weg zou,werd die beslissing genomen.De Indiase man,die onze kaartjes zou kopen voor de trein reis Delhi- Varanassi stond in de rij!!Deze kon nog net op tijd gebeld worden.

Mijn vliegticket kon ik annuleren.Onderdak hadden we nog niet besproken.Ik had de reis wel uitgestippeld.Ik stond die vrijdag wel op Schiphol,om die persoon op te halen,waar het trouwens goed mee gaat.Maar ik ben nu eerst heel benieuwd naar jou reisverslag.

Groetjes Froukje

• Jeanine

Hoi Froukje,

Jeetje zeg, dat verwacht je niet. Gelukkig dat het nu weer goed gaat.

Jammer dat je heb moeten annuleren, maar ja gezondheid is het allerbelangrijkst.

groetjes,

Jeanine

• froukje

hoi Jeanine,

heerlijk om jouw reisverslag te lezen,dank je.

gr.froukje

• froukje

en de tip voor Rajasthan,van Dennis v.Galen zou dat over jou Raju gaan,de reisagent?zou wel heel toevallig zijn,Ik weet dat er meer Raju,s zijn, maar toch.

De goeie aanbeveling is wel frappant hetzelfde.

gr.froukje