Nee, die tip kwam van Surya. Ik heb hem ook al uit, prima boek!
Nu wel ja, maar vroeger was het inderdaad gratis op vrijdag. Dat was een mooie dag om bij de Taj te zijn (niet speciaal voor je eigen portmenonnee, de eerste keer dat ik er was was de entree 2 roepie……) maar wel omdat er die dag bussenvol Indiase toeristen kwamen om de Taj te zien. Hele dorpen uit Rajasthan kwam je soms tegen, echt heel erg leuk.
Bedankt trouwens allemaal, maar weten jullie misschien nog iets meer prijzen? Het is allemaal zo moeilijk te vinden namelijk.. Ik zou graag de prijzen (ongeveer is ook goed )
jama Mashid (moskee)
Raj Gat
Qutab Minar
boottocht over Ganges
Ik weet eigenljk niet of je daar allemaal voor moet betalen, maar daar wil ik het liefst heen.
melissa schreef:
"Bedankt trouwens allemaal, maar weten jullie misschien nog iets meer prijzen? Het is allemaal zo moeilijk te vinden namelijk.. Ik zou graag de prijzen (ongeveer is ook goed )
jama Mashid (moskee)
Raj Gat
Qutab Minar
boottocht over Ganges
Ik weet eigenljk niet of je daar allemaal voor moet betalen, maar daar wil ik het liefst heen."
Ik vraag?
hoe smaakt een banaan??? Deze vraag kan mij niemand, antwoorden maar de vragen die jij stelt, zoooo makkelijk te vinden!!! Sorry ik klink boosaardig maar dit meen ik echt niet.
Hier worden zoveel vragen gesteld die zoooooooo makkelijk op te zoeken zijn bij b.v. google …. google nog noooooooooit van gehoord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb net 5 minuten gegoogled op je vragen, en natuurlijk antwoord antwoord gevonden!!!! Hier worden af en toe zoveel vragen gesteld om gewoon interresant te doen, mens zoek gewoon, en als je het niet kan vinden stel hier gewoon je vraag?
Nou, sorry hoor. Ik loop al twee uur te zoeken voor die prijzen, en ik kan ze niet vinden. Ook niet via google. Ik weet niet wat jij intypt ofzo, maar als je het zo snel had gevonden, had je het toch ook wel even kunnen geven? Denk je serieus dat ik interessant wil doen? Ik ben harstikke druk bezig met een project en die wil ik graag afkrijgen, daarom stel ik deze vragen! Dan lijk ik maar dom, ik ben ook pas 14!
Melissa, ik wist niet dat je 14 was anders had ik mischien anders gereageerd maar toch…., jij bent 14 en al druk met een “project” … ik heb diep medelijden met je, met 14 waren mijn projecten al afgelopen en had al diverse pleeggezinnen achter de rug, loop niet zo te zeiken en geniet van je leven zou ik zeggen!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?