chittaurgarh

• Marc

In Juli ga ik voor de derde maal naar India, daar we bijna al de verplaatsingen doen met de trein,(daar mijn vrouw een pijnlijke rug heeft) is dit voor ons de minst belastende manier.

We vertrekken vanuit ajmer naar udaipur, maar moeten via chittaurgarh gaan.

Mijn vraag is nu, wat valt er te beleven in Chttaurgarh?

En weet er iemand er een leuke quest house zijn?

Groetjes Marc

• Arend

Ik vond Chittor zeer de moeite waard. Eén van de mooiste, misschien wel het mooiste, forten van Rajasthan.

Als je toch op die route zit, is het ook nog te overwegen om via Bundi te gaan.

Er moeten verschillende hotels in Chittor zitten. Ik weet zeker dat er in de LP enkele genoemd worden.

• Paul Broekman

Chittaurgarh is de moeite van een overnachting waard. Het fort en de torens daar zijn de bijzonder. Neem een verrekijker mee. Ik sliep toen in Ranakpur en maakte er een dagtochtje van. Maar ik ben blij het te hebben gezien.

Genoeg hotels daar.

• madelief

Zelf ben ik in Bundi geweest en vandaar naar Udaipur. Bundi was echt de moeite waard!

Chittor passeerden we met de trein. Je moet keuzes maken, maar toen we er langs reden vond ik het toch erg jammer dat we daar geen tussenstop hadden gemaakt. Het fort zag er vanuit de trein indrukwekkend uit.

Veel plezier!

Madelief