Kerala rondreis

• Lalit

Hallo, ik ben van plan om in november/december voor 3 weken naar India te gaan voor familiebezoek. Tijdens deze 3 weken wil ik graag een rondreis van +/- 12 dagen maken in Kerala (Mysore, Mudumalai, Calitcut, Cochin, Allepey, Periyar, Kovalam + Trivandrum), vanwaaruit ik weer terugga naar Mumbai. Ik merk dat de prijsverschillen nogal groot zijn en dat de meeste rondreizen zo'n 3 weken duren. Ik ben op zoek naar een reisorganisatie waarbij ik een redelijk geprijsde rondreis kan boeken die een dag of 12 duurt. Heeft iemand goede tips?

• geert

Hoi,

Wij zijn een paar weken terug naar Zuid-India geweest en hebben daar een rondreis gemaakt.

Wij hebben geboekt bij indiaonline.nl. Deze werken samen met Hi-tours, een reisorganisatie gevestigd in India.

Niets dan lof, goede hotels, een eigen prive-chauffeur..

We hebben een weblog bijgehouden, zie

http://geertenkatja.spaces.live.com/

• Nestor-F

Kan Hi-tours eveneens aanbevelen. Heb in 2005 via hun een 4 weekse reis uit laten stippelen voor 4 personen Zuid-India. Voortreffelijk, goedkoop en uitmuntend verzorgt.

Niet voor niets is dit reisbureau gekozen als partner in India voor o.a. Shoestring en Koning Aap.

• Lalit

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal eens op hun site kijken. Nestor-F schreef: