bhang lassi

• mitmig

Wie heeft het al eens geprobeerd, en hoe vond je het??? Deze jongen is fan. :):)

• erik

Nee, ik ben tevreden met mijn Kingfisher-biertje.

• theo

Ik geef de voorkeur aan sweet lassi.

Soms een Tuborg of Tusker, dat hangt van 't land af.

Of ik ooit nog een Kingfisher toe kom, ik weet 't niet. :(

• erik

Tuurlijk wel Theo, anders kom je maar hier langs, ik heb ze regelmatig in huis, uit de Indiase supermarkt verderop, (als ik boodschappen doen zat ben ga ik daar heen, altijd gezellig).

• theo

Oh my goodness, ja dat is dan weer 't nadeel dat je op een eiland zit. :)

Gelukkig hebben we hier een invasie Nepalezen (zelf voor gezorgd :D) die hebben de juiste adressen voor de benodigde masala's. :)

Ach, misschien reis ik nog wel eens via Delhi naar Nepal, als Gulf Air geen fatsoenlijke aanbiedingen meer heeft… En dan kan ik ook nog wel 's ff elders in India kijken. Ik ben wel erg benieuwd hoe het daar overal verandert. ;)

• mitmig

Het valt mij op dat sommige mensen op dit forum zo, hoe moet ik het zeggen, truttig, politiek correct e.d. is. Boeken lezen van indiase auteurs, naar concerten gaan van indiase artiesten in nederland, de indiase cultuur vereren.Soms zit ik in een restaurant en hoor "backpackers filosiferen over india, weet je wel dat gezeik over karma de energie die je voelt als je in india, bla bla bla! Bhang lassi??? Nee doe mij maar een biertje (terwijl bhang 10 keer minderschadelijk is als alcohol) want stel je voor drugs!! Wat een gezeik zeg. Ik ga naar India om rond te reizen maar vooral ook om lol te trappen met mijn vrienden, lekker te zuipen en de hele dag knetterstoned op mijn enfield rond rijden, ieder zijn eigenkeus natuurlijk, maar heb zo,n hekel aan filosiferende corecte backpackers, laat mij maar met een paar gekke ausie door india rijden en lol trappen!!!

Zal wel niemand met mij eens zijn, maarja daar kan ik mee leven. Zo nu eerst een bong!!! :):):)

• erik

Ik vind bier lekker, hash etc niet. Ik heb het wel eens gerookt, ik vond er gewoon niets aan.

En filosoferend in een kroeg zul je mij nooit tegenkomen hoor, wees gerust :) Als ik het woord karma hoor ga ik al een blokje om.

Maar verder is het merkwaardig (om het even netjes te zeggen) om jezelf als stoned op een motor te verheerlijken en mij te veroordelen als ik een biertje lekkerder vind dan een bhang lassi……

• Chaara

Ik ga in juli voor de eerste keer naar India.

Ben wel benieuwd naar de bhang lassi!

Kun je me vertellen hoe die bhaang lassi precies is.

Heeft het een soort high/stoned effect op je?