tickets via ebookers

• riez

hebben gisteren tickets geboekt….7 personen 2500 euro! Met swiss brussel-zurich-delhi in juli/ augustus! Wie nog wil en een goedkoop tickets nodig heeft check de site van eboookers. Nog (gisteren) een aantal tickets van 354,80, maar ook vele van 403/404 of 501 euro!

• Coby

Bij http://www.globaltravelmarket.co.uk/flights.php kun je vandaag een ticket boeken van 1 tot 29 juli voor €256.– De prijzen zijn van dag tot dag en dagelijks anders, maar zo laag als dit bedrag ben ik nog niet tegengekomen. Je vliegt met KLM vanaf Brussel en je hebt een prima verbinding.

• Sundri

Coby, volgens mij heb jij het over een prijs in ponden en niet in euro's. Die website geeft geen prijzen in euro's…

• willem

Net nog even gekeken voor vertrek 28 aug,vanaf Brussel naar Delhi retour 18 sept .,

Prijs met NWA/KLM ,€ 254 met dus overstap in Amsterdam op de heen weg .

Zijn dus wel degelijk Euro,s waar we het over hebben , is natuurlijk geen geld .

• Jo

Oeps ik ben 1 week te vroeg geweest met boeken. Dacht dat 394 goedkoop was, mooi niet. Dikke pech!

WEET IEMAND OF HET MOGELIJKIS OM TE ANNULEREN op deze gronden?Coby schreef:

>

> Bij http://www.globaltravelmarket.co.uk/flights.php kun je

> vandaag een ticket boeken van 1 tot 29 juli voor €256.– De

> prijzen zijn van dag tot dag en dagelijks anders, maar zo

> laag als dit bedrag ben ik nog niet tegengekomen. Je vliegt

> met KLM vanaf Brussel en je hebt een prima verbinding.

• riez

:) wij dus ook te vroeg geboekt:). Nee, hoor, ik ben enorm blij met deze prima prijs. Zo goedkoop heb ik echt ook nog nooit gevlogen

• Sundri

Gefeliciteerd! Mooi bedrag! Moet je er nu ook nog ticket bijboeken naar Srinagar? Of ga je met de trein/bus/sumo? In ieder geval alvast een goede reis gewenst en hopelijk is het de komende zomer wel lekker rustig en relaxed in Kashmir, zoals we dan 3 jaar geleden gewend waren :)

• KeesS

Jo, ik denkniet dat dit een reden kan zijn om te annuleren. Meestal zijn deze tickets een fixed price: niet te annuleren en te wijzigen, kijk even naar de voorwaarden. Maar och 394 is toch ook een mooie prijs. Overigens ligt die site er al de hele dag uit, dus ja. Het moment van boeken is altijd lastig, wij spreken altijd een periode af wanneer we gaan en zoeken dan tickets. Elke dag kijken en soms wijzigen de prijzen per uur, misschien wordt dat nog erger de komende tijd. Maar het blijft bizar: mijn vrouw heeft gisteren een ticket Brussel/Amsterdam/Delhi geboekt voor 399 euo/incl kosten. Ik denk dus ik kan het stuk Brussel/Amsterdam ook wel vliegen maar ja dat kost 424 euro!! Dus gewoon maar met de trein naar huis.

• Sundri

Prijzen wisselen inderdaad per dag, maar zijn ook afhankelijk van wanneer je vliegt en hoe lang je gaat. Veel goedkope tickets hebben maar een geldigheidsduur van 30 dagen. Ga je langer, dan is het duurder; dat geldt bijvoorbeeld altijd voor de KLM tickets. Andere maatschappijen bieden een standaard geldigheidsduur van een half jaar of zelfs een jaar. Er zijn dus veel zaken, die van invloed zijn op de prijs.

• rita

Ja idd Kees prijzen wisselen soms per uur! Was ik bv om 3 uur teleurgesteld dat de goedkope tickets eruit waren, om 5 uur waren ze wer weer wel. De moeite waard om meerdere malen te checken.

Ja, Sundri, het ticket van Delhi naar Srinagar moeten we nog boeken! We gaan wel vliegen omdat ik denk dat het met de kids (vooral de 3 en 1 jarige) ff te lang is om per sumo te gaan .Al vind ik dat wel 100 x mooier en mijn zusje gaat dit jaar mee met een vriendinnetje waarvoor het ook leuk zou zijn, maar met de kids….toch maar niet!:)

Ik ben heel benieuwd hoe het deze zomer is. Ik ben er sindsdien niet meer geweest, mijn man wel, maar dat is ook alweer 1,5 jaar geleden! Je snapt dat de familie door het dolle is dat de tickets geboekt zijn:)