hoi Hoi.
ik vraag mij af..
mag je met een one way ticket india in?
ik zie namelijk dat vliegen met BMI.. een enkele reis een stuk goedkoper is .. nl. 430 euro..
grt sander
Zolang je visum geldig is zal niemand je vragen stellen als je India binnenkomt of verlaat op wat voor manier dan ook. Je kan binnen de visumperiode zelfs vele malen India verlaten en binnenkomen.
Je genoemde bedrag enkele reis is mijns inziens wel aan de hoge kant. Doe eens goed zoeken op Internet, 100 euro minder moet kunnen.
bedankt voor alle reacties . We hebben al geboekt< aiaiai>… 1200 euro voor 2 tickets… aan de dure kant, maar ach… we vliegen nu met british airways.
We gaan voor onbepaalde tijd weg en eerst zouden we ook nog 2 maanden naar peru.. die zijn geschrapt en dat scheelt ons al 4000 a 5000 euro. Dan is die 1200 euro voor die tickets al snel terug verdiend.
grt sander
Ik mag hier eigenlijk geen reclame maken. Hoop maar dat dit antwoord dus geplaatst wordt.
Ik vlieg Brussel/A´dam/Delhi met KLM
en terug Delhi-A´dam/Brussel met KLM, maar ik mag in A´dam uitstappen en Thalys treinkaartje is inbegrepen terug naar R´dam. Northwest heeft dezelfde ongeveer prijs. Periode dat ik ga is 29 juni t-m 26 juli.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?