Is het makkelijk om in India te pinnen of raden jullie aan om ook cash mee te nemen voor nood gevallen.
Groetjes
Jopie
Ik was met 2 vrienden in Nepal. Ik heb toen hun hotelrekening met de credit card betaalt en zij gingen pinnen en betaalden me cash terug.
Met visa kan je in India geld opnemen, volgens mij bij de bank of Baroda. Er is zelfs een aparte site van Master card India, kun je ook de pin-apparaten mee opzoeken.
http://www.mastercard.com/in/personal/en/cardholderservices/atmlocations/index.html
Maar, goed op je pinpas letten is natuurlijk eenvoudiger Ik denk dat ik de mijne kwijt raakte omdat ik op Schiphol, Heathrow, en Qatar 11 keer mijn moneybelt af moest doen voor de security, toen ging er kennelijk iets mis.
Twee girorekeningen hebben, en dus 2 pinpasjes, is ook handig (en neem dan je girotel gegevens mee, kun je geld overboeken onderweg).
Pinnen is makkelijk, en kan bijna overal.
en het nut van reservegeld ontgaat me nu…..
vorige week was ik in Hampi, op de een of andere manier hebben dieven mijn geldbuidel ontdekt en daaruit alle cash genomen… weg de 150 euro reservegeld.
paspoort en plastic hebben ze gewoon laten zitten.
mijn advies: pinpas mee, en gewoon altijd pinnen (ja zelfs in hampi is nu een atm).
ik zelf pin nu 2000 rs per keer.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?