Gokarna

• yvonne

Misschien kijk ik erover heen, maar ik kan niet ontdekken (ik zal er wel gewoon overheen kijken) waar Gokarna ligt; dit werd in een van de eerdere topics als tip gegeven; het zou een heilig plaatsje zijn vlakbij Ohm Beach…. kan iemand mij even op weg helpen?? In de buurt van welke plaats??

Alvast bedankt!

groeten,

Yvonne

• Khan

Is het deze?

http://en.wikipedia.org/wiki/Gokarn

"Gokarna is about 453 km from Bangalore, 240 km north of Mangalore and about 59 km from Karwar. It is between the Gangavali and Agnashini rivers and situated along the Karwar coast by the Arabian Sea. It is near to college towns Suratkal and Manipal.

Gokarna can be reached by buses and maxicabs from Kumta(36 km), Ankola(25km) and Karwar(59km) on national highway 17( NH-17 ). Karnataka state road transport corporation also runs long journey buses from many cities like Goa, Bangalore and Mangalore. Private buses(Vijayanad RoadLines-VRL, Sugama, SeaBird) operate night journeys from the capital city of Bangalore to Gokarna daily. It can be reached by train run by Konkan railway on Mumbai to Mangalore route. The railway station is 6km away from the town."

• erik

Moet je toch eens “Gokarna map” intikken bij google en dan zoekn bij afbeeldingen :)

• Rob

Yvonne,

Gokarna ligt ten zuiden aan de westkust onder Goa.

Rob

• Rob

http://uttarakannada.nic.in/

Rob

• yvonne

Bedankt.

Ja, dom misschien om het zelf niet even in te tikken….. maar ik heb net anderhalve week tentamens achter de rug. Was even doodmoe en gaar. Dus een extra heerlijk vooruitzicht alles even van me af te kunnen schudden in India (ik ben net met een deeltijdstudie begonnen, maar ga even spijbelen) . Zaterdagochtend vlieg ik!!!

Yvonne

• Shirley de Munnik

Goede reis, Yvonne!

Ik ga waarschijnlijk 29 juni, maar dan wel weer door naar Nepal…

• yvonne

Ha Shirley, het blijft trekken he?!? Ik ben nog nooit zo kort geweest als dat ik nu ga; maar ik wilde dit keer niet in de moesson-tijd en kon ivm studie (ook van Janneke) niet echt langer. Het maximale er maar uit gaan halen. Even de accu opladen.

Volgende keer voor mij misschien ook weer Nepal!

groetjes,

Yvonne

• erik

Wat een heerlijke manier om de examenstress van je af te schudden. Goeie reis!

• Jo

Ben er een paar maanden geleden nog geweest. Erg leuke plaats. Verbleven in het Sea Bird hotel, 20 minuten lopen van het strand, maar wel lekker berg op.

Leuk:

Roof Top restaurant, Om Beach (per boot), Green Sea Café.