heeft er iemand ervaring met het fort en de excursie naar de bishnoi dorpen in jodhpur? zo ja, wat is het meest interessant? is het fort wel zo interessant of kunnen we dat evt ook skippen?
groet, Esther
ik vond het fort zeker de moeite waard. prachtig uitzicht over de blauwe stad. ik verbleef in het hill view guesthouse, wat aan de voet ligt van de weg de heuvel op naar het fort. guesthouse is zeker een aanrader. ontzettend vriendelijke vrouw die het geheel runt en heerlijk rustig. bij het fort zit een gratis audio tour, waardoor je ook meer te weten komt over wat je ziet. het zou zonde zijn als je het fort overslaat in mijn mening. wat ook leuk is. er zit een handlezer in het fort, vlakbij de uitgang als je de hele tour gedaan hebt, waar je een reading kunt doen. hij had toch wel rake uitspraken en de rest, de tijd zal het leren of hij gelijk had.
groetjes ellis
http://members.chello.nl/j.m.veen
Het fort in Jodhpur vond ik indrukwekkend en de moeite waard. Of ik er apart naar toe zou reizen weet ik niet. Maar als het op je route ligt altijd meepakken. En buiten bij het fort kun je de lekkerste kruiden kopen. In Jodphur hebben ze trouwens ook een geweldig postkantoor in het centrum. Helemaal compleet uit de 19e eeuw en in werking.KeesS.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?