Binnenlandse vlucht boeken via internet

• Ursila

Ik ga in juli naar Mumbai en wil doorreizen naar Goa en Kerala. Ik zit er aan te denken om de binnenlandse vluchten zelf nu al via internet te boeken en dit niet aan een reisorganisatie over te laten. Wie heeft hier ervaring mee en op welke site heeft u dan geboekt en met welke maatschappij heeft u dan gevlogen.

• Ger

Vluchten kun je makkelijk per internet boeken maar ook nog als je in India bent. Als je daar boekt heb je uiteraard het voordeel dat je je reis kunt aanpassen als je dat wilt omdat je kort van te voren boekt.

Heb zelf afgelopen zomer in India geboekt.

Probeerde dat ook wel al vanuit Nederland maar leverde vaak problemen op op allerlei sites als je wilde betalen met de creditcard. Maar heb hier niets meer over gelezen op deze site de laatste tijd dus zullen de problemen wel zijn opgelost.

Boeken kan via bijvoorbeeld www.makemytrip.com.

Zeker veel goede maatschappijen in India. Een van de beste volgens mij kingfisher.

Andere mogelijkheid is auto met chauffeur huren, prijzen vallen ook erg mee. Gemdiddeld rondom € 30 per dag (alles inbegrepen) Heb zelf heel goede ervaringen met www.mokshatours.com

Succes en veel plezier.

• Marieke

Ik heb zelf een keer in India een binnenlandse vlucht geboekt via cheaptickets.nl, ook omdat ik via andere sites steeds problemen kreeg met het betalen met creditcard. Ging prima.

• kees m

waarom iedere keer weer herhalen.

ga naar www.cleartrip.com

al tientallen keren via hen geboekt.

zeer simpel en goed

grjes kees m