vertrekbelasting bij vertrek uit Delhi?

• Jeanine

Hallo,

Weet iemand of je bij vertrek uit Delhi nog vertrek- of luchthavenbelasting (of hoe ze het ook noemen) moet betalen en hoeveel dat dan is?

Vertrek aanstaande maandag voor de eerste keer naar India. We gaan rondreizen in Rajasthan en bezoeken ook Kajahuro, Agra, Orccha en Varanasi.

Kan bijna niet wachten maar ben ook wel een beetje zenuwachtig voor India. Het schijnt heel bijzonder te zijn en met niets te vergelijken. Ik wil er al heel lang naar toe en nu gaat het werkelijk gebeuren. Ik reis samen met mijn zus, we hebben in India een auto met chauffeur geregeld en de laatste week reizen we per trein.

Als iemand nog tips heeft zijn ze altijd welkom

groetjes,

Jeanine

• Ger

Ben in de zomer teruggevolgen vanuit Delhi met Finnair en heb toen niets hoeven te betalen.

Heb zelfs de laatste jaren al niets meer betaald vanuit bijvoorbeeld China, Vietnam, Cambodja

Dus zal meestal wel al in tickets zitten

Geniet verder van India. Is echt fantastisch, zowel noord als zuid

Succes!

• Jeanine

Bedankt voor je snelle antwoord (kan dit punt ook weer van mijn ‘nog te doen lijstje’ af) Wij vliegen trouwens ook met Finnair.

groetjes,

Jeanine

• froukje jansen

hallo jeanine,

ik ga volgende week vrijdag naar india en voor zover ik weet hoef je geen belasting meer te betalen.mijn dochter werkt er nu tijdelijk en is al paar keer heen en weer gevlogen,heb haar er niet over gehoord.

Wij gaan 14 dagen rondtrekken door Rajasthan,niet met een gezelschap.

Hoe hebben jullie de auto met chauffeur geregeld? En blijft die zolang bij jullie?Als dat zo is,betalen jullie dan zijn eten en overnachting ook?Wil nog wel eens gebruikelijk zijn.

Als een trein reis b.v. 10 uur zou moeten duren,moet je niet raar kijken,als deze dan 20 uur of langer duurt.

Geniet ervan en een goeie reis.

FroukjeJeanine schreef:

>

> Hallo,

>

> Weet iemand of je bij vertrek uit Delhi nog vertrek- of

> luchthavenbelasting (of hoe ze het ook noemen) moet betalen

> en hoeveel dat dan is?

>

> Vertrek aanstaande maandag voor de eerste keer naar India. We

> gaan rondreizen in Rajasthan en bezoeken ook Kajahuro, Agra,

> Orccha en Varanasi.

>

> Kan bijna niet wachten maar ben ook wel een beetje

> zenuwachtig voor India. Het schijnt heel bijzonder te zijn en

> met niets te vergelijken. Ik wil er al heel lang naar toe en

> nu gaat het werkelijk gebeuren. Ik reis samen met mijn zus,

> we hebben in India een auto met chauffeur geregeld en de

> laatste week reizen we per trein.

>

> Als iemand nog tips heeft zijn ze altijd welkom

>

> groetjes,

> Jeanine

• Jeanine

Hoi Froukje,

Wij hebben dit geboekt bij een reisagent in Jaipur. De chauffeur blijft zo'n 14 dagen bij ons en alles is inclusief, ook zijn eten en overnachtingen. Het staat ook specifiek vermeld in het contract wat is opgemaakt. Het stukje over de auto/chauffeur heb ik voor je gekopieerd, zie hieronder:

Following services are included in the price:-

þ A safe and comfortable air-conditioned car (Tata indigo, www.indigo.tatamotors.com) with driver, all inclusive.(Fuel for car, road and state taxes, toll fees, parking fees, insurance and driver’s food and lodging).

þ A Driver with excellent skills and record, a good knowledge of the area you are visiting and sufficient English to communicate.

þ Car will be with you as per your tour itinerary with as many stops to sight see as you want en route.

Ook heeft dit reisburo onze hotels geregeld en dit alles voor een hele goede prijs (vonden wij in ieder geval).

Ik heb dit geboekt bij www.incredibleindia.com of www.rajuinindia.com (is hetzelfde, laatste website is nog niet helemaal af). Mijn contact persoon is Raju en als ik 's avonds een e-mail stuur heb ik altijd de andere morgen contact. Dat gaf ons het vertrouwen om bij hem te boeken. Zijn e-mail adres is rajuindia@incrediblerealindia.com.

Als je nog meer wil weten dan zie ik het wel. Leuk dat we indezelfde periode in India zijn.

groetjes,

Jeanine

• Jeanine

Hoi Froukje,

Ik zie dat ik de eerste website verkeerd heb overgetypt. De juiste is:

http://www.incrediblerealindia.com/ , sorry hoor. Er moet dus nog ‘real’ tussen staan.

groetjes,

Jeanine

• froukje jansen

Hoi Jeanine,

heel leuk dat je gereageerd hebt,bedankt.Hier ga ik nog mee aan de slag.

groetjes froukje

• Khan

Jeanine schreef:

>

> þ A safe and comfortable air-conditioned car (Tata indigo,

> www.indigo.tatamotors.com) with driver, all inclusive.(Fuel

> for car, road and state taxes, toll fees, parking fees,

> insurance and driver’s food and lodging).

>

De auto zal wel een Indica zijn, met die naam werkt de website ook ;-)