India ticket

• Jo

Hallo,

Als vervent Sri Lanka gangster ben ik voor de eerste maal op deze site dus even wennen.

Medio dit jaar wil ik India bezoeken. Mijn uitgangspunt wordt Delhi. Hebben jullie adviezen waar ik het beste een goedkoop ticket kan scoren? De luchthaven van vertrek mag zowel Duitsland-Dusseldorf als Brussel zijn al heeft Amsterdam mijn voorkeur.

Dan nog een andere vraag, moet je een apart visum aanvragen en zo ja hoe lang van te voren voor vertrek. Is het niet zo dat je zo'n ding in het vliegtuig invult en klaar is Klara????

Alle info is van harte welkom, hoe meer hoe liever.

Bedankt alvast

Jopie

• Ger

Heb zelf voor periode juli-augustus 2009 2 weken geleden geboekt via ebookers voor € 530 incl alles Brussels-Delhi met Swiss Air

Visum moet je volgens mij altijd van te voren aanvragen via Visumburo in Nederland (kost dacht ik € 65)

Een maand van te voren aanvragen is voldoende

Succes!

• Shirley de Munnik

Je moet een visum hebben voordat je uit Nederland vertrekt. Dat visum is 6 maanden geldig dus je hebt alle tijd die aan te schaffen. Trek er maar een dagje Den Haag / Scheveningen voor uit. :)

• KeesS

Je hoeft helemaal niet naar Den Haag. Per aangetekende brief, aanvraagformulier en pasfoto's en binnen een paar dagen weer retour. Werkt goed. KeesS

• willem

Je moet toch ook je paspoort mee sturen lijkt me …?

Zou gewoon langs gaan ,je paspoort zal maar kwijt raken ook al is het aangetekend ben je hem wel kwijt .

• Jo

Bedankt allemaal voor jullie reactie en het wegwijs maken in het ondkere gat genaamd viaum. Dan is het reaaizen naar Sri Lanka een stuk eenvoudiger, in het vliegtuig vul je een kaartje en je bent klaar!

Ik zal me idd dan naar Den Haag moeten begeven. Een dagje Den Haag Scheveningen is een leuk uitje, dat moet ik er maar aan vastplakken.

Nogmaals bedankt allemaal

Jopie

• KeesS

Tja Willem, paspoort ook. Ik was even te vlug. Maar wij doen het al jaren per post en het is altijd goed gegaan. KeesS

• kees m

ga naar www.agstravel.com

heeft altijd zeer goede aanbiedingen.zitten in Rotterdam met eigen kantoortje in Delhi.Mag hier ook 30 kg meenemen en vooraf plaatsen geresveerd , die jij wil via configuratie maatschappij

grjes kees m

• Laurens || Vliegfabriek.nl

Beste Reiziger,

Op dit moment hebben veel airlines aanbiedingen naar diverse bestemmingen.

Kijkt u eens op vliegfabriek.nl

Vliegfabriek.nl vergelijkt in een aantal klikken vele luchtvaartmaatschappijen met elkaar voor de scherpste tarieven. Kijk eens naar het verschil tussen Dusseldorf en Amsterdam.

Uiteraard kunt u ons altijd bellen of mailen voor vragen en advies.

Succes!

Laurens

Vliegfabriek.nl