Ik heb het geluk gehad dat ik in Ik heb het geluk gehad dat ik in Bandhavgarh National Park een half uur een tijger vanaf een paar meter heb kunnen zien. Heb daar twee safari's gedaan, eentje in de namiddag en eentje in de ochtend. In de namiddag had ik dus die ene tijger van dichtbij gezien en in de ochtend had ik twee tijgers tussen de struiken gezien op een meter of 30.
Je gaat per jeep het park in en je betaald als buitenlander per jeep, ongeacht het aantal personen. Vaak kun je door wat rond te vragen in het dorp wel een groepje vormen. National Park een half uur een tijger vanaf een paar meter heb kunnen zien. Heb daar twee safari's gedaan, eentje in de namiddag en eentje in de ochtend. In de namiddag had ik dus die ene tijger van dichtbij gezien en in de ochtend had ik twee tijgers tussen de struiken gezien op een meter of 30.
Je gaat per jeep het park in en je betaald als buitenlander per jeep, ongeacht het aantal personen. Vaak kun je door wat rond te vragen in het dorp wel een groepje vormen.
De lokale toeristen die het park ook bezochten vertelden me dat je in Bandhavgarh de meeste kans hebt om een tijger te zien.