maaltijden reis Noord-India

• maikel

Goeiemiddag. Voor mijn backpackreis door Noord-India (Rajasthan) - Varanasi - Chitwan / Kathmandhu heb ik ene vraag.

-hoeveel ben ik gemiddeld kwijt aan ontbijt, lunch, diner, dingen als een flesje water en fruit onderweg etcetera.

- wat zijn do's en don't s op het gebied van eten in india en nepal

Groeten

Maikel

• theo

maikel schreef:

>

> Goeiemiddag. Voor mijn backpackreis door Noord-India

> (Rajasthan) - Varanasi - Chitwan / Kathmandhu heb ik ene vraag.

>

> -hoeveel ben ik gemiddeld kwijt aan ontbijt, lunch, diner,

> dingen als een flesje water en fruit onderweg etcetera.

Dat hang ervanaf hoe luxe je wilt leven, de meeste mensen daar leven van minder dan 1 euro per dag, dat zou je ook kunnen proberen. Ik heb het 2 en een half jaar volgehouden.

Maar (iets) meer is natuurlijk aan te bevelen. Koop geen plasticflessen, daar ligt heel India al vol van! :(

> - wat zijn do's en don't s op het gebied van eten in india en

> nepal

Niet rochelen, spugen en boeren, ;) en je benen niet naar iemand anders richten.

Dat laatste is voor Nepalezen 't belangrijkste.

Groeten theo.

• maikel

Dank je wel Theo

Ik hoef niet in luxe te leven

Gewoon overnachten in simpele hostels of goedkope hotels. En gewoon goede simpele maaltijden, en geen uitgebreidde diners in luxe 4-sterren restaurants.

Al lijkt het mij leuk om een nacht te overnachten in een paleis van de maharadja. Heb je goede tips hiervoor

Groeten

maikel

• theo

in Jaipur heb ik wel eens in zo'n paleis geslapen, dat was een beetje per ongeluk, hoe het expres kan, weet ik zo niet.

Ter plaaste informeren lijkt me 't handigst.