mobiele telefoon

• jack

Wat moeten we doen, als we in India zijn, om met onze prepaid telefoon (2x)

onderling te bellen aldaar,

en om te bellen en SMS-jes te verzenden naar Nederland.

Groetjes,

Jack.

• Yvonne

Hoi Jack,

als ik in india ben koop ik gewoon bij een telefoonzaakje een simkaartje van ideal. Hiermee bel ik goedkoop in India en naar Nederland.

Kijk wel ff naar het dekkingsgebied van de verschillende aanbieders, maar er zijn vast mensen hier die je daar beter mee kunnen helpen.

• Rob

Jack,

Jullie gaan samen naar India?

En willen twee mobieltje's mee om met elkaar onderling te kunnen bellen?

Wat is dat voor relatie?

OK, OK, ik word ook een jaartje ouder.

Kan al die moderne technologieen en bereiksbaarheidsdwang niet meer volgen.

Rob

• erik

Rob, als ik met mijn vrouw in India ben doen we ook wel eens onze eigen dingen. Dan is het handig als je elkaar op kunt bellen: ik ben klaar, afspreken in het Only over een half uurtje? En dan allebei in de riksja springen (en bij Only met dat mobieltje alvast een biertje bestellen:))

• Rob

Erik,

Ja, de wereld, ook India, ontwikkeld zich snel.

Soms kan ik het allemaal niet meer bijbenen.

De laatste keer dat ik in India was heb ik “in the middle of nowhere” vrouwen gezien die met hun rechterhand een waterpot op hun hoofd vasthielden en in hun linkerhand een mobieltje.

Mij is verteld dat ze in Rajasthan de hele woestijn via vernunftige watertechnieken bruikbaar willen maken voor gierstvelden.

Net zoals ze bij Haridwar / Rishikesh ook al het water van de Ganges via kanalen aflaten vloeien naar onvruchtbare gebieden.

Allemaal watermanagement, zeer interessant voor Willem.

Rob