mac donalds

• witte

zijn er wel mac donalds in india ?

en cola light ?

• Shirley de Munnik

Sterker nog, in Delhi bezorgt MacDonalds thuis.

• Bob

alleen geen hamburgers of cheeseburgers in india bij de mac, want de koe is heilig. wel kip, vis of vegetarische burgers.

• Jo

En in plaats van Cola tref je vaker Thumbs Up aan. OOk van de Cola fabriek, overigens.

• erik

Nu wel ja, het was een eigen merk, gestart toen Coca Cola India is uitgegooid. Daarna heeft Coca Cola de fabriek opgekocht. Je had vroeg ook Campa Cola, zeldzaam vies, of er nagellak in zat, brrrrr

• Rob

De laatste keer waren we in July in Noord-Oost India..35 graden en warmer. De Mac was voor ons altijd de redding. Heerlijke airco en een koude shake. Iedere grotere stad heeft tegenwoordig wel een mac

• Shirley de Munnik

Dat is wel zo, maar dan krijg je des te hardere klap van de hitte als je weer naar buiten moet.

• erik

toen ik in mijn low budget tijd in India was (100 dollar per maand leefden we toen op, vraag me nu niet meer hoe) had je alleen de Wimpy op Connaught Place. Airco en gefilterd ijskoud water (gratis). Ik ben daarvoor en daarna in mijn leven niet meer zo vaak bij de Wimpy geweest. (bestaat die keten nog??)

• Rob

Erik,

Ja die Wimpy op Connaught Place.

Na een zeer vermoeiende eerste groepsreis door India was dat mijn uiterste vluchthaven.

Rob