dagkosten goa

• irisje

Hallo,

Het is inmiddels 5 jaar geleden dat ik in goa geweest ben en kijkende naar de huidige prijzen schrik ik wel een beetje, ze lijken echt enorm gestegen.

Volgens mij had ik 5 jaar terug 20 a 25 euro per dag. Ik ben nu bijna bang dat ik het zuinig aan moet doen met 35 euro.

Ik wil niets geks doen, maar wel een normaal verblijf, lekker eten, af en toe alcohol drinken, een brommertje huren, met de taxi gaan van de ene kant naar de andere en misschien hier en daar een souvenier kopen.

Ik ga 15 januari voor 3 weken. Ik ga alleen, wat de kosten natuurlijk ook niet veel goed doet, aangezien de kosten voor verblijf en brommer dan niet te delen zijn.

wat denken jullie, ga ik het daarmee redden of moet ik toch op een hoger dagbudget rekenen.

bedankt in ieder geval

• Rob

Irisje,

Vijf jaar geleden kon ik in Nederland ook meer kopen dan nu.

India staat niet stil, alles wordt duurder.

Over een aantal jaren kunnen we ons uit Nederland een reis naar India niet meer veroorloven.

Al ons werk is outsourced, ons kikkerlandje onder water gelopen.

Rob

ps nog een gratis grapje voor je iris:

http://www.marokkanenenwo2.nl/llillusie.htm

• irisje

hey rob, ik begrijp dat alles duurder wordt. In Nederland, dus ook in India.

maar ik zou zo graag van iemand willen weten wat een realistisch dagbudget is voor de dingen die ik wil doen.

thanks