Vliegticket India 560 euro, goede deal?

• Shirley de Munnik

Ligt er aan waar je vandaan komt denk ik. Vanaf Rotterdam is het prima te doen, behlave als je ´s morgens vroeg moet vliegen. Dan zul je een dag eerder moeten gaan en daar overnachten of gebracht worden. De treinrit duurt zo´n 2,5 vanaf R´dam naar Zaventum. Kosten waren zo´n 25,-

• KeesS

Als het mogelijk is blijft Dusseldorf een goede optie. Vergelijk maar eens dezelfde vluchtdagen vanaf Schiphol en Dusseldorf. Overigens hoorde ik dat er eind deze week van diverse luchtvaart maatschappijen nieuws te verwachten zou zijn. Als je met BA vliegt moet je wel de overstaptijd goed bekijken. Het schijnt dat je soms op H. een hoop tijd kwijt bent. Overigens lijkt mij 560 euro op dit moment een redelijke prijs. Mijn ervaring is dat je vaak moet kijken op de diverse sites, soms veranderen de prijzen per dag. Succes KeesS

• Willem

Iemand een goede hotel van tip (50-75 euro) voor rond de luchthaven Brussel , de vlucht die ik zou willen vertrekt om 7.20 .

> Overigens lijkt mij 560 euro op dit moment een redelijke prijs

Leek mij ook maar nu niet meer als je ook voor 360 kan vliegen met BA vanaf Brussel

• Rob

Heb net even gekeken naar Duesseldorf, maar dat is aanzienlijk duurder. Ook als je het via een Duitste site boekt.

Absolute woekerprijzen telt Jet trouwens. Als indiase maatschappij prijzen tot wel 1200 euro p.p. Ik zag dat ze bv 690 euro brandstoftoeslag tellen.

Lijkt me een beetje veel.

• Michiel

Inderdaad, 360 is wel super super goedkoop! Inmiddels is het 367 geworden, maar nog steeds kon ik het niet laten schieten.

Ik heb dus geboekt en vlieg met BA vanaf Brussel. Er kwam nog 14 euro service fee bij en 20 euro dossier kosten. Verdeeld over 2 tickets, dus totaal kwam ik op 391,55 per stuk!

Voor die prijs maakt het me niet meer uit dat het vanaf Brussel is.

De vlucht met BA is ideaal, gewoon overdag aankomst in Mumbai (11.55) en ook weer vertrek op een normale tijd (13.35).

• Shirley de Munnik

Waar heb je die geboekt?

• Michiel

Zonet geboekt op vliegtarieven.nl.

Dezelfde prijzen staan op vliegtickets.nl, maar die hebben een iets andere tariefs structuur met extra kosten, dus daar zou je misschien nog een 10tje goedkoper uit kunnen komen.

Op deze pagina staat voor een aantal vliegticket sites wat ze extra berekenen:

http://www.reisverslagje.nl/Artikel/Article_1_Hoe%20je%20de%20goedkoopste%20vliegtickets%20boekt%20via%20internet.aspx

• KeesS

Ik heb even gekeken op booking.com, daar staan verschillende hotels. Of het wat is weet ik niet. Succes.

• Ger

Gisteren geboekt Brussels-Delhi v.v. (22 juli t/m 30 augustus) € 530 met Swissair

www.ebookers.nl

www.vliegwinkel.nl

• Ruth Majersdorf

Vlucht geboekt bij air-france. Met trein van brussel naar parijs en dan rechtstreeks naar chennai voor 405 euro. All-in. Voor periode maart/april 2009.