Vliegticket India 560 euro, goede deal?

• Michiel

Wij willen in september 2009 naar Mumbai vliegen en in november weer terug. Als ik nu op de bekende vliegticket sites kijk komt overal British Airways het goedkoopst uit de bus voor ongeveer 560 euro.

Is dit een goede prijs? Moet ik dit zo snel mogelijk boeken omdat de kans groot is dat het weer duurder wordt? Of nog even wachten op nog lagere tarieven?

Paar maanden geleden was Finnair nog het goedkoopst voor rond de 660 euro, maand geleden was opeens Virgin Air goedkoop (640 euro?) en nu weer British Airways. Zo ondoorzichtig, ik weet niet wat ik nu het beste kan doen.

• Willem

Is een goede prijs ,zeker voor BA , ben zelf ook al een tijdje aan het kijken voor Delhi .

De prijs of die nog zakt wie zal het zeggen , als de olie prijs laag blijft zal zal het misschien wel , maar zal echt geen 100euro zijn .

• Shirley de Munnik

Vanaf Brussel vliegen is vaak nog goedkoper.

• marielle

Ik had inderdaad vorig jaar rond dezelfde tijd een Finnair-ticket voor 400 euro naar Delhi, maar dat was natuurlijk een waanzinnig actietarief. Nu via een co-vlucht van klm en air India/Air France voor 550 naar Delhi (eind januari). Beide tickets trouwens vlak voor de vlucht geboekt, dus ik zou het risico wel nemen om pas laat te boeken. Het schijnt dat de luchtvaartwereld sowieso gaat stunten met prijzen komende maanden…. en als je toch pas aan het eind van het jaar gaat…. Oja, vanaf Dusseldorf zag ik tickets rond de 500 euro bij Finnair.

• Josine

Bij connections kan je nu een reis naar Delhi boeken voor de prijs van 538 euro retour Brussel - Delhi - Brussel.

Je vliegt met air france.

• Rob

Michiel,

De prijzen van vliegtickets kunnen behoorlijk varieren.

Ik ben meerdere malen naar India gevlogen, met verschillende luchtvaartmaatschappijen voor zeer uiteenlopende prijzen.

Duurste is KLM.

Zelf kies ik voor het gemak voor een rechtstreekse vlucht.

De kosten daarvan bespaar ik wel weer in goedkope hotels en restaurantjes.

Behoefte aan luxe heb ik niet.

Ik eet graag voor 1 euro bij de restaurantjes bij New Delhi Railway Station, Paharganj. Of drink een goedkoop whiskietje bij Gem's.

Het gaat er voor mij om of je van je totaal beschikbare budget in India rond kunt komen. Dat ligt voor iedereen verschillend, maar kan heel goed.

Rob

• Rob

Zojuist op vliegtarieven.nl

(211,00 + 255,85 Tax) 466,85 EUR pp bij vertrek eind augustus.

Dit is met British Airways vanaf Brussel. Ik twijfel om te boeken. Ik hoor geruchten dat de vluchten nog met 10-20% gaan zakken vanwege lege stoelen door de crisis en recente aanslagen.

Naar Dehli is de prijs op dit moment een stuk hoger met BA!

• Michiel

Dat is wel heel goedkoop. Ik zou het zo boeken als het vanaf Amsterdam was. Maar Brussel is voor mij niet echt handig.

Schiphol ben ik zo, maar Brussel is wel een stuk verder weg.

• Rob

Tja michiel…Dat is de ecotax van onze Wouter.

Hetzelfde vluchtnummer, maar dan vanuit A'dam naar London kost 554.74

Is toch bijna 100 euro duurder.

Ik woon maar een uur van Brussel. Zodoende scheelt het voor mij altijd wat naar India..

• Willem

Net ook nog even gekeken voor eind augustus vanaf Brussel naar Delhi een beetje schuiven met data ,leveren bedragen op van 360 en 402 euro incl ook met BA dus .

Dat is wel erg laag .

Hoe is de verbinding naar Brussel luchthaven vanuit NL met de trein , is dat een beetje te doen .