Binnelandse vlucht boeken .

• willem

Ter voorberijding van mn reis kwam ik de volgende site,s tegen waar je vliegtickets kan boeken en ook tegen zeer goede prijzen , voor dat ik er ook bij ga boeken , kent iemand deze site,s en heeft iemend er via geboekt, zo ja wat zijn de bevindingen , is het betrouwbaar ?

Een enkel vliegreis Delhi - Leh in Augustus kost via makemytrip zo,n 45 euro met JetAirways , als ik bij jet Airways zelf boek kost mij die zelfde vlucht 75 euro .

http://www.makemytrip.com/flights/

http://www.cleartrip.com/

Hoop wat te horen , Willem

• Tru

De prijzen op die eerste site zijn excl. tax, Als je een vlucht selecteerd en dan klikt op “fare summary” zie je de prijzen incl. taxes and service fee en kom je al een stuk hoger uit.

Ik heb dit gechecked adhv mijn vlucht (5 jan, delhi-chennai) en kom op dezelfde prijs uit.

• willem

Ik heb het ook over all inn prijzen , dus incl tax , blijft toch een stuk goedkoper .

Zonder tax zou het 7 euro zijn .

• Karen

Hoi Willem,

Ik heb via Makemytrip.com een binnenlandse vlucht geboekt hier vanuit Nederland en dat is inderdaad goedkoper. Het gaat prima enige wat je wel nodig hebt is een Indiaas telefoonnummer, anders gaat de betaling niet lukken. Ik heb het mobiele nummer van een bevriende Indier uit Delhi gebruikt, die krijgt vervolgens een sms dat de boeking is gelukt en betaald.

groeten,

Karen

• willem

>enige wat je wel nodig hebt is een Indiaas telefoonnummer, anders gaat de >betaling niet lukken

Ohwww , dat wist ik niet , maar ik kan toch gewoon met een creditCard betalen die mogelijkheid is er ook , had alles voor een rest ingevuld maar nergens werd om een Indiaas telefoonnummer gevraagd.

Ik heb ook van niemand een nummer in india , hoop dat het met een CC toch ook gaat .

Probeer het nog wel eens .

Willem

• Karen

Hoi Willem,

Ik heb ook betaald met een CC in eerste instantie lukte dat niet, pas na het invullen van het indiase telefoonnummer en door aan te geven dat het een betaling uit het buitenland betrof lukte het. Is inmiddels al weer enkele maanden geleden hoor, misschien is het nu niet meer nodig.