Mumbai en Goa, in februari: vragen

• Pernille

Hallo allemaal,

Mogelijk dat wij (man, vrouw en 2 kinderen) in februari een maand via Mumbai naar Goa gaan. Via Mumbai omdat daar het kantoor(tje) van mijn man zit, ik werk ook bij t bedrijf en zo kunnen we -weer- eens langs om vanalles door te nemen etc. Maar ipv dat één van beiden gaat, en dan een week, is het misschien ook een plan om langer te gaan en de kinderen mee te nemen (5 en 9 jaar). Omdat we Mumbai nou niet echt een plek vinden om met kinderen te blijven, leek Goa ons een mooie plaats om een aantal weken heen te gaan.

Bijv. 3 dagen Mumbai (vnl. werk) dan Goa, na een week gaat man weer naar Nl. en blijf ik daar met kinderen. En na bijv. 20 dagen terug naar Mumbai en zo naar Nederland. Maar we hebben nog nooit met de kinderen verder gereisd dan Spanje, dus tis nogal wat anders…

En daarnaast: het verblijf in Goa: zelf regelen of het laten doen door iemand van kantoor in Mumbai? Ik vind het altijd erg moeilijk of ik er nou iemand mee belast of dat het juist een goede manier is…

En waar in Goa? Geen disco's ofzo, maar wel zo veilig, schoon en natuurlijk mogelijk…

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen, meningen en suggesties!

groeten,

Pernille

• Yvonne

Hallo Pernille,

Persoonlijk denk ik dat Candolim het leukste is met een gezin. Zelf ben ik er het afgelopen jaar twee keer geweest met mijn zoontje. Het strand daar is een echt familiestrand. Wij regelen het verblijf het liefst zelf, via internet en dat bevalt prima. Een keer via expedia geboekt (hotel) en een keer via holiday-rentals.co.uk (appartement), beide prima.

Als je vragen hebt dan hoor ik het wel.

groeten,

Yvonne