wie heeft er ervaring met de reisorgisatie koning aap.Wij kennen alleen foxreizen
Koning Aap is een samensmelting van allemaal reisorganisaties die apart al prima reizen organiseerden. Wat reis, verblijf etc. betreft is alles ongetwijfeld goed geregeld. Blijft over de groep en daar valt niets over te zeggen. Kan goed gaan (gaat bijna altijd goed is mijn ervaring) en soms gaat het fout, maar dat kan bij alle reisorganisaties.
Ik zou met een gerust hart bij ze boeken.
Vorige week net terug van een 31 daagse reis door centraal India met Koning Aap. Heb ook ervaringen met Djoser, Summum, OAD, Kuoni.
Koning Aap en Djoser zijn zo ongeveer met elkaar te vergelijken. Niets moet, bijna alles kan. Soms lijken de prijzen van de reizen lager dan bij anderen, maar dat kan komen door het feit, dat heel veel excursie facultatief zijn. De reisbegeleiding die wij deze reis hadden was voorbeeldig.
Verwacht geen drie sterren hotels, want Koning Aap staat voor avontuurliojke reizen.
In 2003 heb ik met koning Aap een vierweekse rondreis door het zuiden van India gemaakt. En ik kan niet anders zeggen dan dat dit mij erg goed is gevallen. De reizen van Koning aap zijn groepsreizen met veel individuele vrijheid. Zo zat er in de Zuid-India groep een man die graag het zuidelijkste punt van India wilde bezoeken. Iets wat niet standaard in het programma zat. Hij heeft zich toen een paar dagen ‘losgemaakt’ van de groep. Heeft het zuidelijkste puntje van India bezocht en heeft zich daarna weer aangesloten bij de groep.
Een verslag een foto's van mijn rondreis door het zuiden van India staat op http://www.kampie.info/reisverslagen/verslag_zuidindia/zuidindia.htm
Groet,
Kampie
www.kampie.info
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?