Prijs Rajasthan met chauffeur

• Corine

Hallo allemaal,

Wij verblijven momentee in Delhi en zijn van plan om de komende 2 weken een tour door Rajasthan te maken. Nu twijfelen we tussen het zelf reizen per trein of een auto met chauffeur.

Beiden heeft zo zijn voordelen. Het een geeft wat meer ruimte voor je eigen weg, het ander meer voor comfort en het zicht op de “rest” buiten alleen de hoogtepunten.

Wie heeft er ervaring met een rondreis met chauffeur en wat zou een goede prijs zijn voor 14 dagen met chauffeur? En voor 14 dagen all in (auto, chauffeur, hotels).

Graag jullie hulp!

Alvast bedankt,

Corine

• Jeanine

Hoi Corine,

Wij hebben nog geen ervaring met rondreizen met auto en chauffeur, maar hebben wel geboekt voor januari bij een reisagent in Jaipur. We worden opgehaald in Delhi en de chauffeur blijft zo'n twee weken bij ons.

Als je interesse hebt in zijn adres/ tel nr./e-mail moet je het maar even laten weten.

Ik kan je alleen dus niet vertellen hoe het is geweest want wij hebben het nog tegoed.

groeten,

Jeanine

• Rob

Corine,

Ik heb sinds 1996 ervaring met rondreizen per auto met chauffeur door India.

Sinds een paar jaar heb ik mijn website om gratis te bemiddelen voor mijn vriend / chauffeur en zijn collega's in Delhi.

Neem eens een kijkje op:

http://www.xs4all.nl/~devarosa/persoonlijk.htm

Soms verwijs ik naar anderen waar ik goed contact mee heb.

Een Nederlands/Hindoestaanse vrouw in Delhi voor de Surinamers onder ons, een Nederlandse vrouw in Jaipur.

Prijs is 35 euro per dag voor de auto + chauffeur.

Hotels naar eigen keuze en budget.

Voor meer informatie kun je contact met mij opnemen.

Rob

• riet

We zijn net terug van 24d Rajasthan met auto+driver. Normaal gezien reizen we steeds met openbaar vervoer maar deze keer zijn we meer dan blij dat we kozen voor auto+driver. We hebben zoveel meer gezien, plekjes waar je anders nooit komt, konden het echte India beleven. Reizen met openbaar vervoer is echt lastig zo te horen van andere trotters ter plekke en neemt vooral heel veel tijd in beslag waardoor velen niet konden bezoeken wat ze wilden.We kozen zelf onze hotelletjes, we reizen budget en dit is ongeloofelijk goed gelukt. We boekten onze auto+driver bij Cozy Travels Amrit Kaur Market 145 rechtegenover het treinstation van New Delhi - cozytravels@vsnl.com - op aanraden van een vriendin die reeds 6jaar met hen verschillende trips maakte. In de Trotter en Guide du Routard krijgt dit reisbureautje enkel lof en terecht. Mr Sunil, de eigenaar heeft me talloze malen gemaild en tips gegeven voor onze route. Je kan ook opteren voor het boeken van je hotel via Cozy Travels. Wij gaven de voorkeur aan een ambassador (nieuw van februari 2008) en aan de driver Mr Jaswant. Een optismistische driver die zich nooit opdringt, nooit probeert je te pushen in een hotel of shop om dan later commissie op te strijken(wat vaak gebeurt zo horende van andere toeristen), hij kent plekjes die niet in de gidsen staan, is zeer puntueel, gedienstig en vooral een voorzichtige chauffeur. Wij betaalden 1850 Rs/dag alles inbegrepen (wegtax, benzine….), spotgoedkoop want we deden telkens navraag bij andere toeristen onderweg, je mag alles betalen bij het begin of op het einde of de helft bij het begin, de rest op het einde, je kiest maar. Ook kregen we er een dagje Delhi naar alle bezienswaardigheden gratis bovenop, zo maar. Zijn broer runt een hotelletje vlakbij, zeer propere kamers met eigen badkamer(warm water, handdoeken),tv, de kamers zijn eerder klein maar goed gelegen, 350Rs/nacht - 450Rs/n airco. Ze regelen ook een pickup van de luchthaven. Alles kan je boeken via Cozy Travels. Als je hen mocht contacteren vermeld je onze naam dan Riet en Wilfried from Belgium? Dank je. Als je nog info wilt over Agra, Orcha, Khajuraho, Rajasthan vraag maar we zijn net terug…