Jet Airways veiligheid

• yvonne

Ik zie toch opeens goedkope opties om met Jet Airways vanaf Brussel naar

Mumbay te vliegen.

Heeft iemand ervaring met Jet Airways?

Is het een veilige luchtvaartmaatschappij.

Service is voor mij niet het belangrijkste, veiligheid wel.

Bedankt,

Yvonne en Janneke

• kees m

zeer goede maatschappij.vliegen met de triple seven.Het beste vliegtuig momenteel voor langere afstanden.Service is ook uitstekend en in tegenstelling tot Air India 90% minder delay.

Vlieg er ook vaak domestic mee in India

Maar voor goedkoopigheid,(geen nederlands) kijk eens op swiss of vraag eens na bij amanreizen in rotterdam !!!!!

grjes kees m

• willem

Swiss is inderdaad goedkoper tenminste voor mijn periode in September .

Maar hoe is Swiss qua toestellen , beenruimte en service , enige ervaring hier?

• Marc

Ik vind Swiss air een uitstekende keuze, de prijs valt goed mee en de service is perfect . Ze vliegen met airbus, en je hebt er genoeg been ruimte.

goede reis

marc

• kees m

ga op 23 nov weer met hen.

goede aansluitingen van overal.

vertrek vanaf brussel (goedkoper)

beenruimte goed, bestel via amanreizen , dan krijg je 30 kg en reserveer je stoelen vooraf, zie configuratie bij swiss

grjes kees m

• richard venzelaar

hoi yvonne,

jet airway,s is na singapore airline.s de beste luchtvaart maaatschappij ter wereld ,wij zijn vorig jaar gegaan met jet via london en het is zeer de moeite waard om te gaan wij hadden zelfs een menu kaart en stoffen servetten de hele vlucht door drinken wat je wilde en perfecte service ,nu zijn we gevlogen met finn air ook niets over te klagen en spot goed koop swiss is schijnbaar ook goed maar als je moet kiezen zou ik ieder geval jet nemen groet richard

• Shirley de Munnik

Heb ook vaak met Jet gevlogen. Prima maatschappij en prima vliegtuigen, Yvonne. Doen! :-)

• Erik

Zit nu in India en ben met Jet Airways vanaf London naar Delhi gevlogen. Is inderdaad een goede maatschappij, goede service en lekker eten. Is vergelijkbaar met Singapore en Malaysian airlines. Vliegen met Boeings 777. Toppie!!

• Ash

Ik vlieg bijna iedere maand tussen Del-Ams met KLM. Ik moet zeggen dat KLM is een zeer hopeloos. Nooit genoeg eten. Service met attitude. Meer aandacht voor de regels dan voor passagiers. Geen respect voor de oude mensen die geen engels/nederlands spreken. Ik wil heel graag dat Jet/Kingfisher naar Amsterdam vliegt en dan ben ik geen KLM klant meer. (Wordt wel verwacht maar wegens slechte economie duurt het even).

Oh sorry, Ja, Jet is wel goed. Dat soort vliegmaatschpijen zijn niet te vinden in Europa/America die de moderne technologie (777) met gaastvrijheid (genoed eten) tegen redelijk prijs bieden.