De vervuiling buiten beschouwing gelaten, zou ik zwemmen toch ook wel afraden voor meisjes in bikini of je moet toch wel heeeeel graag in de belangstelling staan!!
Hoezo??? Ik zwem altijd in bikini, ik vind die “belangstelling” wel meevallen. Als ik in Mamalla uit het water kom, sla ik meestal wel gelijk een sarong om. De belangstelling wordt daar meer veroorzaakt doordat je goed kunt zwemmen…
In Goa idem dito, maar in het algemeen is men daar wat meer gewend dan in Tamil Nadu.
Als ik in Kashmir ben, zwem ik wel altijd in een badpak.
Mitmig, ben jij een vrouw of een man? En als je man bent, hoe kun je daar dan over “oordelen”?
Sundri, mij post sloot aan op marina beach, wel ff de lijntjes volgen .
Ik heb een keer gezien dat een paar meiden gingen zwemmen in marina beach en ze hadden zo een groot aantal mannelijke toeschouwers, en zijn heel snel gevlucht!!!! Ik ben een man, sundri en mijn nederlandse vrouw zwom ( in mammala) ook altijd in bikini. Alleen mijn 3 jack russels die zwommen naakt!
in goa moet je inderdaad je internationaal rijbewijs laten zien.
je normale rijbewijs heb ik daar nooit bij me
Tegenwoordig als je rijbewijs bij je hebt is er voor hen niet meer zo veel te halen, want de scooters zijn nu meestal gerigistreerd (te zien aan kenteken)
eerder moest je zeggen dat je de scooter leende van een vriend.
Als je belangstelling hebt voor een scooter cjmmaas@home.nl kan je dan verder informeren
prijs een beetje afhankelijk van de duur van huren
korte b.v. 3 wkn periode krijg ik hem wel voor 125 rps men vraagt vaak meer
wij verblijven tussen calangute en candolim ivm scooter ( ze brengen hem naar je toa, mits niet te ver natuurlijk)
grjes kees m
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?