janine
Ik zit op het moment in Candolim Goa.Ben z'n overwinteraar lekker 6 maanden hier.
Snel internetten hier in Goa staat nog in de kinderschoenen.en hotspots heb ik nog niet gevonden.wel een onbeveiligd netwerk (.is ook genoeg natuurlijk) maar ik weet niet of dat hier verboden is.
Zelf heb in mijn huis ADSL en dat werkt snel . Ook een mogelijkheid is om via een mobiel die gprs/umts heeft deze met een lokaal(Airtel)kaartje via je laptop te internetten is traag maar je hebt wat.Zelf jaren mee gewerkt.
Wat een optie voor jou is neem je laptop mee naar een internetcafé en vraag of je in mag pluggen via een kabel, let wel op dat je laptop xp er op heeft staan want al de routers hier in Goa werken niet met vista..spreek uit ervaring. Twee dagen terug nog had een vriend deze ervaring met Vista.Ik snap wel dat je lekker op je balkon onder een palmboom je e-mail wil lezen.En wie weet is er net waar jij zit wel contact. het veranderd hier met het uur.Zodra je hier bent laat je de laptop naar netwerken zoeken en wie weet vindt hij wat.
Groeten Herman