haalbaar?

• yvonne

Wie weet hoelang het treinen is van Mumbay naar Cochin??

En van Cochin terug naar Goa??

Ik wil ‘gewoon’ even tussendoor in februari terug naar India. Heb ivm studie (van mij en dochter) maar 2 weken. Ik weet het, te kort. Andere jaren kon ik in ieder geval 4 of 5 weken weg, maar het is nu eenmaal zo.

Ik twijfel ook nog wel of ik het geld van het ticket ervoor over heb, voor die 2 weken.

Ik zou Mumbay, Cochin, Goa (vooral voor dochter van 18; een leuk klein plaatsje vlak erboven of -onder), en Hampi willen doen.

Ik heb zelf Mumbay (en Hampi) al gezien, dus ik hoef niet perse nog heel lang in Mumbay te vertoeven.

Is het een beetje te doen in die 2 weken, of Cochin maar weglaten en me richten op Mumbay, Hampi en Goa/en omstreken??

Ik hoor het graag, alvast bedankt

Yvonne en Janneke

• surya

Zou het gewoon doen, is toch altijd fijn als je even kan gaan. Even eruit en frisse lucht halen, hhaha behalve misschien die lucht in mumbai dan;-)

ik denk dat dat wel te doen is in twee weken, al zou ik zelf misschien kiezen voor wat meer rust, omdat het toch best heftig is twee weken even naar india, de vliegreis en de omslag van cultuur klimaat etc. Cochin vond ik zelf niet zo heel bijzonder. En goa ook niet zo, dan zou ik eerder voor Gokarna kiezen. Het is daar iets rustiger en ook de stranden zijn erg mooi. En het is een pelgrimsplaats.

Er schijnt trouwens een boot te zijn van mumbai naar goa, dat is misschien wel heel leuk om zo te reizen.

Veel plezier!

• Namaste

Dames,

Mumbai - Goa is ongeveer 12 uur met de trein.

Goa - Cochin is ongeveer 15 uur met de trein.

Als je de treinkaartjes via internet regelt, verlies je geen tijd op station om kaartjes te kopen enzo.

Hoe je dit doet is al eerder op dit forum beschreven; Gebruik de zoek functie.

Misschien is vliegen op de heen of terug reis een idee omdat je maar 2 weken de tijd hebt.

De boot van Mumbai naar Goa is volgens mij al jaren geleden uit de vaart genomen. Maar recente info ontbreekt bij mij hierover. Dus wie weet…

De reis is dus zeker te doen in 2 weken tijd.

Veel plezier,

Namaste

• kees m

Er bestaat echt geen boottocht tussen mumbai en goa, al jaren niet meer.

doe mumbai 3 dgn meer niet en ga lekker naar goa.

weet fijne plekjes.

Gokarna leuk voor twee dagen , meer niet.

Alles wat vroeger in Anjuna,Arambol zat zit nu in Goakarna.

De hippie scene verplaatst zich steeds zuidelijker.

gjes Kees m

• yvonne

Shit, ik hoorde net dat Swiss Air de ticketprijzen aanzienlijk heeft verhoogd, vanaf vandaag. Dat betekent voor mij dus bijna zeker geen vakantie in februari. Balen.

Yvonne

• Shirley de Munnik

Probeer Austrian Airways eens en vertrek dan vanaf Brussel. Moet je wel dit jaar nog boeken dan, want vanaf 2009 gaat ook Belgie vliegtax invoeren.

• yvonne

Jee bedankt!

Maar ik vrees dat ik dan toch ook achteraan in de 700 euro uitkom. Ze geven heen- en terugreis apart aan.

Twee weken geleden had ik nog een aanbod van Swiss Air voor 665 euro. Gewoon telaat met boeken, stom.

Maar leuk dat je meedenkt. Lijkt zo kort geleden, Kathmandu?!

gr Yvonne

• Shirley de Munnik

YEP!! :)

• Ilia

Ik weet niet of de aanbieding er nog is maar ik heb voor volgende week een vlucht met Finnair voor 389 euro incl. alles!!! Wie weet heb je nog geluk. Succes!

• Shirley de Munnik

Pssssssst….. de vliegtax in Belgie gaat niet door!