restaurant in amsterdam

• bianca

Wie weet er een goed indiaas restaurant in Amsterdam of omgeving? Wil mijn moeder meenemen op een indiaas avondje

alvast bedankt

Bianca

• kees m

www.indianrestaurantgandhi.com

• kees m

www.mayur.nl

• bianca

Dank je, was deze idd tegen gekomen bij het googelen, heb je er ook wel eens gegeten?

• KeesS

Wil je echt een goede hebben ga dan naar Mantra in Arnhem!.

• bianca

uhm voor de volgende keer dan, aangezien we bij amsterdam in de buurt naar het theater gaan ligt arnhem nogal uit de richting

• F(loris)

>>Wil je echt een goede hebben ga dan naar Mantra in Arnhem!

hmm, dat ze je na de tip www.mayur.nl - wel eens geweest? Niet goedkoop, maar was wel altijd ECHT heel goed; was in ieder geval 1 van de beste in Amsterdam en je zal hier toch wel betere restaurants vinden dan in Arnhem..;-):-p

Moet wel zeggen dat ik het klasse vind dat Matra ook ‘thali’ op het menu heeft staan, ze prettige prijzen hebben en dat http://www.mayur.nl/index_flash.html mouthwatering is.

Ben vaker in restaurants geweest waar de mensen hoogstens wisten dat thali ook bord betekent - bleken dat mensen uit suriname met voorouders uit India, die een indiaas restaurant begonnen zonder ooit in India geweest te zijn:-p

En heb eindelijk ook een indiaas restaurant om de hoek en gelukkig eentje die ik ook echt een aanrader vindt. Je kan er net als bij Mayur door glas de keuken in kijken en zien dat er netjes, heerlijk en goed werk wordt verricht (ff checken of de kok niet met snotneus boven de soep staat te druppelen als in dichte keukens de norm is:-p) en het eten is verrukkelijk:

http://www.diyarestaurant.nl/ (mijn tip van de dag)

• KeesS

Nou dat vind ik een beetje een zielige opmerking: net of Arnhem een andere dimensie heeft of zoiets. Die opmerking kan alleen maar komen van iemand uit Amsterdam of de randstad. Ik heb overal gegeten en Mantra in ARNHEM is echt perfect, daarvoor hoef ik niet naar Amsterdam of zoiets.Dezelfde smaak als in India dankzij de goede kok en Eagle.