vluchten BKK-Bombay met lowcostmij?

• riet

Zijn er lowcostmaatschappijen die vanuit Bangkok op Bombay vliegen? Airasia alvast niet.

Riet

• mitmig

Riet, ga ff naar K.S. road, hier liggen tientallen (budget)reisburo's je vind hier vast en zeker de beste deal.

• riet

enig idee wat zo'n vlucht kost? Minder dan 150€ H/T?

• den hollander

Geen idee, ik zou zeggen loop ff naar binnen. Maar ik denk dat je het niet gaat redden voor die prijs want bombay is een van de duurdere bestemmingen de goedkooste stad om aan te vliegen vanuit bangkok is al jaren calcutta!!

Maar riet ik wil niet lullig doen maar als je bij google even “cheapest flight bangkok mumbai” ingeeft krijg je verschillende pagina's. Goedkoopste wat ik heb gevonden is met sri lank airways 161 euro, heel goeie aanbieding want sri lanka bied een gratis stopover aan dus kan je ook nog een paar dagen sri lanka meepikken!!!

• mitmig

Voorig bericht was mitmig en niet van den hollander , mijn broer is op vakantie en prikt onder den hollander via mijn pc!

• kees m

kijk op www.myasiachannel.com

allemaal low cost binnen azie.

grjes kees m

• peter

ik zou rekening houden met rond de 10.000 rupees minimum. ik heb een ticket met air india express voor 6000 vanaf kolkata maar de meeste tickets vanaf kolkata zijn ook al rond de 10/11000 rupees.

check air india express and jet airways online en dan vergelijk het aanbod van een reisburo.

• alex-I

THE BEST IS WWW.VISUMWINKEL.NL