morgen

• KeesS

Niets mis met Finn Air. Alleen op de terugweg met de overstap 's morgens (eind oktober) in Helsinki hadden we het wel ernstig koud op dat vliegveld. Dus nu houden wij daar rekening mee. Geniet ervan.KeesS

• Ineke

Ja, smaken verschillen, dat houd je toch. Wij hebben vorig jaar met Finnair gevlogen en vonden het eten prima. Goede service aan boord. Je kunt krijgen wat je wilt hebben en af en toe bereid zijn om zelf ook eens iets te halen. Goed voor de doorbloeding toch?

De stoelen? Niets mis mee.

Dit jaar jaar vliegen we dus weer met Finnair.

• Karen

Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd maar dan nu toch een reactie. De vlucht met Finnair is zeker niet slecht bevallen, prima service etc. het eten is inderdaad niet echt je van het, maar smaken verschillen. Vliegveld in Helsinki is duur dat klopt voor 2 biertjes ben je 10 euro armer. Maar goed als ik even bereken dat we door met Finnair te vliegen zomaar 700 euro besparen dan kan dat er makkelijk af!

De vlucht van Mumbai naar Goa met Kingfisher airlines was echt super! Tijdens dat uurtje vliegen kregen we nog een volwaardige maaltijd geserveerd en dat was echt prima!

groeten,

Karen

• Shanti

Wij zijn ook met Finnair naar Delhi gevlogen en evenals vorig jaar geen klachten.

Vanmorgen ben ik terug gevlogen met KLM (retour Delhi-Amsterdam want in maart kom ik met Finnair weer terug) bediening correct, maar het eten……..een dalsoepje, wat erwtjes tot een salade verworden, 5 hompen fruit, bodempje yoghurt en een grote homp cake. voor de liefhebbers dan nog een extra broodje en dat heet dan KLM en betaal je per ticket vaak veel meer. Ik had een mazzel ticket zeg maar, dus klaag verder niet.

Wat we ook niet moeten vergeten is, dat eten, drinken etc. op grote hoogte anders smaakt.