morgen

• Karen

Joepie morgen vliegen we met Finnair naar Helsinki en dan door naar Mumbai.

Het wordt ff een lange reis vanwege stop in Helsinki ongeveer 5 uur wachten voor de vlucht door. Planning 8 okt 6.10 uur in Mumbai en dan vlucht met Kingfisher airlines door naar Goa om 13.50 uur. om een uurtje of half vijf verwacht ik met een kingfisher op het strand te zitten in de regen………Anyhow de rugzakken zijn gepakt en het feest kan beginnen tot 13 nov.

• David

Leuk! Wil je laten weten hoe de vlucht met Finnair bevalt? Ik ga over 3 weken naar delhi met finnair, ben dus wel benieuwd…

• Rob

Karen,

Ik wens jullie een goede vlucht en verblijf in Mumbai / India toe.

En, neem maar een lekkere King Fisher op het strand in Goa.

Rob

• kees m

Finnair goedkoop …………………..maar rest ………..

vul maar in…………………….

voor ons niet meer

kees m

• Thomas

Verklaar je dan………….

even nader………………………………………..

svp…………….

• ger

Ik heb dezelfde ervaring. maar zal de puntjes wat concreter invullen.

Boekten in december 2007 voor de vlucht Dusseldorf-Helsinki-Delhi v.v. in jul/aug 2008

3 weken voor vertrek cancelden ze de vlucht Dusseldorf-Helsinki in de morgen en moesten we de avond van te voren al vertrekken naar Helsinki en daar overnachten. Overigens zorgden ze wel voor het hotel/ontbijt maar moesten we bijvoorbeeld weer zelf betalen voor het diner in de avond tegen behoorlijke hoge prijzen met een matige kwaliteit.

De volgende dag zouden we om 14.00 uur vertrekken van Helsinki naar Delhi, het werd uiteindelijk 21.00 uur. Dus vele uren hangen op de luchthaven met wel weer een zeer matige lunchbon om iets te eten. Je kon er amper een gehaktbal + consumptie voor krijgen op de dure luchthaven.

De service aan boord was ook al zeer matig. Het eten was nauwelijks eten te noemen.

Dus goedkoop Ja, maar waar voor je geld …………….

Succes en veel plezier desalniettemin!

• Ineke M

Wij zijn vorig jaar een keer met Finnair gevlogen en vonden het prima!! Geen enkele klacht!!!

Over 3 weken vliegen we weer met Finnair naar Delhi. Dit keer kregen we eind juli te horen dat de terugvlucht vervallen was en we nu 2 dagen later vlogen. Door mijn werk is dat niet mogeijk, waardoor we nu 3 dagen eerder terug moeten. Daarnaast zijn de vliegtijden gewijzigd en dat betekent dat we op de heen weg zo'n 10 uur in Helsinki zijn. Op zich vervelend, want daar zitten we niet op te wachten, maar we gaan er nu maar een dagje Helsinki van maken!

groet,

Ineke

• kees m

Ja Thomas, die puntjes zijn precies wat Ger verwoord.

Maar het is altijd lullig als iemand b.v. morgen of zo vertrekt en vraagt : hoe is finnair om dan een negatief beeld te schetsen, over wachttijden,eten (echt niet te eten, dus broodjes mee) en te veel te krappe plaatsen,en Helsinki waiting en duur.

Probeer overigens van te voren de plaatsen te boeken enn met name 22 t/m28 A- B-G-H (zie configuratie).Zit je met z`n tweeen.

Rest is drie,vier,drie

Maar het is hierbij dus echt : voor een dubbeltje op de eerste rang !!!!

Ga overigens over n mnd met Swiss (betere ervaringen) en ook niet duur

grtjes Kees m

• Thomas

Nou ja, het wordt me wat duidelijker. Met Swiss heb ik naar India inderdaad prima ervaringen. Ik zal je tips ter harte nemen. Desalniettemin kijk ik uit naar mijn ervaringen met Finnair. Wij vliegen volgende week dinsdag (met vriendin en kind).

• Shirley de Munnik

Karen goeie reis!