taxi chaffeur

• richard venzelaar

beste forummers

ik kreeg en paar dagen geleden een mailtje van een taxi chauffeur uit nepal die al 30 jaar gids/chauffeur is in delhi en omstreken spijtig genoeg gaan we dit keer naar mumnbai en dan naar kerela etc maar voor een ieder die naar delhi gaat kan ik ieder geval deze man aanbevelen tis een geweldige chauffeur die ook vermeld staat in de footprint ,neemt je mee naar de mooiste plaatsen en afgelegen dorpjes en weggetjes om wild e.d te spotten gedurende je tour ,tis ook een geweldig aardig persoon die het je graag naar je zin maakt ik kan alleen spreken over onze eigen ervaringen maar zou hem ook graag bij jullie aanbevelen voor een geweldige tour door het noorden van india hieronder zijn gegevens

Respected Sir,

Happy Regards and good Day to you all from Mr. “Om” New

Delhi, always missing you all and I am waiting for further Correspondences and Business from your side.

Only one request to you all that please recommend. Your friends and relatives about my service and please try to extend my business in India.

I am always ready at your service 24 hrs. Please try to give me Business from your side.

I am always remember you all and I am trying to improve my service more better in future. I am trying to give a prosperous and heavenly service to you all.

So please give me a chance

With best regards

From

Mr. “OM

NewDelhi

India India

Cell #

+91-98683-70457

+91-98711-45291

• Rob

Richard,

Als je zelf zo tevreden bent over deze chaufffeur, waarom laat je hem niet overkomen naar Mumbai voor een tour door Kerala?

Na 30 jaar iedere keer hetzelfde rondje is voor hem dat ook weer wat anders.

Hij zal de weg niet overal weten, maar is dat erg?

Ik ken een aantal mensen die dat voor een tweede of derde keer ook zo gedaan hebben.

Rob

• richard venzelaar

beste rob we gaan de 1ste week ff naar goa om vervolgens te treinen en weer te eindigen in goa en ik denk dat je meer aan een lokale gids heb in die regio als we die willen hebben dan aan Om

• Khan

Zou een Duitse taxi chauffeur ook zonder Nederlandse vergunning tegen betaling mensen mogen vervoeren in Nederland?

Zomaar een vraag die bij me opkomt.

• Rob

Khan,

“All India Tourist Permit”, ooit van gehoord?

Staat op het kenteken van de taxi.

Rob

• Rob

Khan,

Aanvullende opmerking:

In Goa heb ik taxi's gezien met een permit alleen voor:

Goa, Maharasthra, Kerala en Karnataka.

Rob

• richard venzelaar

ik geef alleen maar aan wat een geweldige taxi chaffeur dit is en dat hij wat klandizie zoekt dus als ik hem daarmee kan helpen door zijn mailtje hier op ut forum te zetten is dat toch niet zo raar ,of zit ik soms in iemand zijn vaarwater??mij gaat het nergens om in ieder geval maar ik laat ook geen taxi chauffeur uit spanje komen om me in duitsland rond te rijden dus vind ut een beetje vreemde opmerking van je rob maar ieder geval mensen doe er je voordeel mee met Om word je trip geweldig groet rich

• Khan

En sinds waneer is Nepal deel van India geworden?… ;-)

• Rob

Richard,

Ik maak helemaal geen vreemde opmerkingen.

Zoals gezegd ken ik een aantal mensen die net als jij een goede ervaring hebben gehad met chauffeurs in Delhi.

En die chauffeurs naar Mumbai over hebben laten komen voor een tour richting Zuid.

Dat je daar zelf geen zin in hebt is je eigen keus.

Dat zegt helemaal niets over de chauffeur Om, wel iets over jezelf.

Rob

• Rob

“ik denk dat je meer aan een lokale gids heb in die regio als we die willen hebben dan aan Om”

Richard,

Denk je dat?

Vind ik geen aanbeveling voor Om.

Rob