beste forummers
ik kreeg en paar dagen geleden een mailtje van een taxi chauffeur uit nepal die al 30 jaar gids/chauffeur is in delhi en omstreken spijtig genoeg gaan we dit keer naar mumnbai en dan naar kerela etc maar voor een ieder die naar delhi gaat kan ik ieder geval deze man aanbevelen tis een geweldige chauffeur die ook vermeld staat in de footprint ,neemt je mee naar de mooiste plaatsen en afgelegen dorpjes en weggetjes om wild e.d te spotten gedurende je tour ,tis ook een geweldig aardig persoon die het je graag naar je zin maakt ik kan alleen spreken over onze eigen ervaringen maar zou hem ook graag bij jullie aanbevelen voor een geweldige tour door het noorden van india hieronder zijn gegevens
Respected Sir,
Happy Regards and good Day to you all from Mr. “Om” New
Delhi, always missing you all and I am waiting for further Correspondences and Business from your side.
Only one request to you all that please recommend. Your friends and relatives about my service and please try to extend my business in India.
I am always ready at your service 24 hrs. Please try to give me Business from your side.
I am always remember you all and I am trying to improve my service more better in future. I am trying to give a prosperous and heavenly service to you all.
So please give me a chance
With best regards
From
Mr. “OM
NewDelhi
India India
Cell #
+91-98683-70457
+91-98711-45291