Valuta

• Joan

Beste Mensen,

Binnenkort ga ik voor 10 dagen reizen naar MacLeod Ganj (noord india) en ik vroeg mij af of het verstandig is om traveler cheques te gebruiken of is het inmiddels al goed mogelijk dat ik een credit card meeneem???… Graag jullie advies als ervaren india reizigers!!!

Joan

• erik

Wat dacht je van wat cash euro's en je pinpas?, met de credit card als back-up voor het geval dat er iets mis gaat.

• Joan

Ja, dat dacht ik ook…. maar het kan toch geen kwaad het nogmaals te verifiëren? Als je wat vaker reist in die contreien kan het misschien zijn dat mensen andere adviezen geven.

Dank u wel voor uw reactie.

• erik

Nee, dat kan zeker geen kwaad en mijn antwoord was ook zeker niet vervelend of betweterig bedoeld (hooguit wat merkwaardig geformuleerd dan:))

• herna

In 2006 was de enige ATM machine buiten werking. Volgens de ATM Locator is er geen ATM machine in McLeodganj. In Dharamsala zijn er wel ATM machine's voor Visa.

• Wieteke

Ik ben in maart/april in Mcleod Ganj geweest en er was zeker een ATM, Temple Road. Ook kun je er traveller cheques wisselen.herna schreef:

• KeesS

Joan, ik kan me niet herinneren daar een ATM gezien te hebben, daarover ben ik dus niet zeker. Pinpas werkt op zich prima, neem desnoods wat Indiase roepies cash mee. Je kunt ze eventueel halen bij de GWK, maar als je een stopover hebt in Delhi, bij de uitgang van de airport IGA/parkeerplaats is een ATM. Creditcard als noodvoorziening of traveller cheuques altijd handig.Neem wel traveller cheques in euro's. Is een mooi gebied waar je heen gaat.KeesS

• Bob

Ergens tussen McLeod Ganj en Dharamsala… :)

http://www.flickr.com/photos/bobwitlox/379089354/in/set-72157594517260273/

• theo

als dat niet genoeg is? :?:D:D:D

Gaaf, Rob, die foto. :)

• theo

Excusé, Bob, natuurlijk.